מ.ס אשדוד היום ביבנה. עידן מקדש בספק.

היום (18.00), תתארח מ.ס אשדוד למשחק השלמה מהמחזור ה-11 ביבנה. בקבוצה רוצים לחזור לנצח לאחר 4 משחקים ללא ניצחון. מיכאל אוחנה צפוי לחזור להרכב הקבוצה. עידן מקדש פצוע. בקבוצה מרגיעים: "יש לנו קבוצה טובה הניצחונות יגיעו".
לחמן ואשדוד בחצי גמר גביע הטוטו

מ.ס אשדוד, תתארח היום (שלישי) 18.00, למשחק השלמה מהמחזור ה-11 בליגה הלאומית בכדורגל, ביבנה. המטרה היא – ניצחון.

המשחק מול יבנה לא נערך בשל העובדה ששלושה משחקני מ.ס אשדוד, היו בנבחרת הצעירה, שביקשה שהשלושה לא יישחקו והמשחק נדחה. המשחק מגיע לקבוצה בתקופה של 4 משחקים ללא ניצחון לכן המטרה היא לנסות ולחזור למסלול הניצחונות.

בקבוצה מורדים את הלחץ. במועדון אמרו כי זו קבוצה מוכשרת מהטובות בליגה והניצחונות יגיעו. גם המאמן איל לחמן הרגיע השבוע את שחקני הקבוצה כי אין צורך להיכנס ללחץ וכי הניצחונות יגיעו עם הכדורגל הטוב והמצבים הרבים שהקבוצה מגיעה אליהם.

מיכאל אוחנה צפוי לחזור להרכב לאחר שלא פתח מול נצרת עילית. מיכאל סירושטיין הקפטן שנפצע במשחק מול נצרת עילית בכף ידו, במקום בו כבר נפגע, צפוי לשחק. גם ניב זריהן בתמונת ההרכב. מי שעלול שלא לשחק הוא הבלם עידן מקדש שאינו כשיר באמת האחוזים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך