אין הערכה מתי רועי דיין יחזור לסגל

במ.ס אשדוד מודאגים מאי החלמתו של החלוץ רועי דיין. דיין סובל מכאבים בגבו ונעדר כשלושה שבועות. בקבוצה לא יודעים מתי ישוב. הרצון לראותו נובע מהעבודה שדיין יוסיף ניסיון בהתקפה. מחרתיים (שלישי) משחק השלמה מול יבנה, בחוץ.

רועי דיין שחקנה של מ.ס אשדוד פצוע זה כ-3 שבועות בשל כאבים בגב. אבל טרם ידוע מתי יחזור.

בקבוצה רוצים מאוד לראות את השחקן, שמטפל בבעיה, אבל מאחר ומדובר בגב, לא יודעים להגיד מתי ישוב לאימונים, בוודאי למשחקים. מאמן הקבוצה איל לחמן מאוד רוצה לראות את השחקן בסגל. הניסיון שלדיין והיכולת שלו, יכולים לעזור לקבוצה מאוד ולחמן יודע זאת.

הקבוצה תצא מחרתיים (שלישי) למשחק השלמה מול מכבי יבנה בחוץ. במ.ס מקווים מאוד כי הקבוצה תחזור למסלול הניצחונות לאחר 4 משחקים ללא ניצחון.

רועי בקל שחוזר בהדרגה לאחר פציעה בת שנה, לא יהיה בסגל גם במשחק הזה. בקל עצמו אמר לאנשי הקבוצה כי הוא מצפה לחזור לסגל הקבוצה בשישי הקרוב מול אשקלון בחוץ. אנשי הקבוצה השאירו את ההחלטה בידי השחקן, שיחזור למשחק מלא רק כשירגיש שהוא מוכן לכך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך