שלוש מארבע. 0:0 מול נצרת עילית ותיקו 3 מ-4 משחקים.

משחק רביעי ללא ניצחון ו-3 נקודות מ-4 משחקים. מ.ס אשדוד חיפשה ניצחון על נצרת עילית מהתחתית, היתה טובה יותר, אבל נצרת עילית הגיעה לסגור ואלי לגנוב נקודה. זה נגמר בתיקו 0:0. ביום שלישי משחק השלמה ביבנה. אולי שם תחזור הקבוצה לנצח. בשישי דרבי דרומי באשקלון.
שחקני מ.ס אשדוד
רצו מאוד. שחקני מ.ס שאדוד (צילום: פבל)

לפעמים כשאתה רוצה יותר מידי , זה לא מצליח.  זה בדיוק מה שקרה למ.ס אשדוד, שרצתה להשיג ניצחון לאחר 4 משחקים שבהם לא הצליחה. כל כך רצתה, שזה לא הלך לה. נקודה. נקודה תרתי משמע. אבלה האורחת מנצרת עילית, הגיעה בכדי לשבש את התכניות ולמנוע זאת. נקודה. גם היא רצתה בעצם רק נקודה. זה נגמר 0:0.

נעשה סדר. מ.ס אשדוד ללא ניצחון כבר ארבעה משחקים. 2 תוצאות תיקו והפסד. בכולם היא לא נפלה ואפילו עלתה על הקבוצות היריבות. אבל הניצחון לא הגיע.

אגב, ידענו שזה יקרה. ידענו. אמרנו? אמרנו. נצרת עילית (עופר טלקר המאמן היה מגן תוקף. לא מתגונן, אז למה הקבוצה שלו כן?) הגיעה בכדי להוציא נקודה מול מ.ס אשדוד, כשכהל מקדש את המטרה והצליחה. האמת, היא אפילו כמעט והצליחה לגנוב 3 נקודות. מבקר השופטים הוותיק איל צור, אפילו אמר במחצית שקבוצה שמשחקת  כל כך רע כמו נצרת עילית, הוא לא ראה. בחלק מהמחצית השנייה, היא הסתגרה בהגנה עם כל הקבוצה!! זה מוציא את החשק מהכדורגל. אגב "החוצפה" היתה שבסיום, לאחר שנצרת עילית, עשתה איזה רבע התקפה וכמעט כבשה,היא …עוד יצא ה מאוכזבת.

אשדוד חייבת במשחקים מול קבוצות שבאות לסגור, לכבוש שער מהיר ולפתוח את המשחק. אשדוד כשרונית עם שחקנים טכניים ורק במשחק פתוח היא בעדיפות. מסתבר. תום מונד (6), דין דוד (15) וגדי קינדה (20), היו במצב של שער בטוח ולא הצליחו לכבוש. זה אח"כ יסתבר כקריטי מאוד.

כמעט והצליח לכבוש. כמעט. דין דוד. (צילום: פבל)
כמעט והצליח לכבוש. כמעט. דין דוד. (צילום: פבל)

 

במחצית השנייה זה נמשך. הקשר מיכאל אוחנה (69) שנכנס כמחליף, עבר את כל הגנת נצרת עילית (למעט השוער) ודקה אח"כ קשר אחר, אור אינברום עשה הכל דומה, שוב עד השער. אגב שחקני קישור, רועי בקל טרם חזר לקישור. מילה לשנו. חזרתו תחולל שינוי, גם בגלל מנהיגותו וגם בגלל יכולתו. מילה.

נצרת עילית, כמעט כבשה בסיום ואוהדיה טענו כי "הגיע לנו לנצח".זה אולי צריך ללמד את אשדוד, מי שמרחם על חלשים..סופו שחלשים עוד ירגישו כמו החזקים…

ביום שלישי תצא אשדוד ליבנה למשחק השלמה. שם חייבים כבר לנצח. הליגה עוד ארוכה, אבל איך אמר היו"ר יורם מרציאנו ביציע : "יכולת יש לנו. אבל צריך גם נקודות".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך