האלופה חזרה לנצח

לאחר שני הפסדי ליגה רצופים, חזרה אלופת המדינה בכדורסל נשים לנצח. מכבי בן אשדוד גברה על אליצור חולון בחוץ, 73:62. שי דורון לא שיחקה בשל פציעה. רק בעוד שבועיים לאחר הפגרה ידעו האם תוכל לחזור לשחק ומתי.
בנות מכבי אשדוד
רוצות לייך גם בסיום מול רמת חן. בנות מכבי אשדוד. (צילום:פבל)

עצרו את כדור השלג.

בנות מכבי בן אשדוד, חזרו היום (חמישי) לנצח לאחר 2 הפסדי ליגה רצופים, מול הרצליה ורמת חן. שחקניות אשדוד ניצחו 73:62 את אליצור חולון, בחוץ, במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל בכדורסל לנשים.

הניצחון גדול, גם בגלל שני ההפסדים וגם בגלל ששי דורון, קפטנית הקבוצה והשחקנית הבכירה, לא שיחקה בגלל שנפצעה במשחק מול רמת חן במחזור שעבר, בכף רגלה. דורון תדע רק בעוד שבועיים לאחר פגרת הליגה, אם תוכל לחזור ואם תיעדר, לכמה זמן.

במשחק הצטיינה אלישע קלארק, המתאזרחת, עם 14 נקודות ו- 13 ריבאונדים. אשלי האוטס הוסיפה 15 נקודות ,5 אסיסטים ו-4 ריבאונדים. רוני בן נון משיכה לבלוט, כמו במשחק האחרון מול רמת חן עם 15 נקודות וקטיה לויצקי המשיכה כרגיל עם יכול טובה, 13 נקודות ו-7 ריבאונדים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך