מ.ס. אשדוד שומרת על מאזן מושלם בליגת העל 0-16!

קבוצת מ.ס. בנות אשדוד סוגרת 16 משחקים ללא הפסד בליגת העל, לאחר שניצחה בתחילת השבוע את הפועל ראשון לציון 90-83

טאלי קריאף, אורי בן-סימון, אלי רבי ויאיר מור-יוסף יכולים להמשיך לחייך, לאחר עוד ניצחון בליגת העל לנשים. בתחילת השבוע אשדוד יצאה למשחק חוץ בעיר היין מול הפועל ראשון לציון, ולאחר משחק שקול מאוד, אשדוד ניצחה 90-83. לאחר 16 מחזורי ליגה, אשדוד שומרת על מאזן מושלם, נתון חסר תקדים בכל קנה מידה. אם תוסיפו את הניצחונות בגביע המדינה והזכייה בגביע ווינר בתחילת העונה, אשדוד רושמת יותר מ-25 ניצחונות ללא אף הפסד בזירה המקומית. בזירה האירופית לאשדוד יש הפסד בודד בשלב המוקדם, מה שלא מנע מהקבוצה להעפיל לשלב רבע הגמר.

במשחק מול ראשון לציון היה ניתן להתרשם מאשלי האוטס בהופעת בכורה מצוינת, שהובילה את קלעיות מ.ס. אשדוד עם 21 נקודות. שלוש שחקניות אשדוד קלעו 14 נקודות (אלישיה קלארק, שי דורון וקמיל ליטל).

שתי הקבוצות היו צמודות בפתיחה, כשבסיום הרבע הראשון אשדוד ירדה ביתרון מינימאלי, 25-23. במהלך הרבע השני, אשדוד הצליחה להגדיל מעט את הפער וירדה להפסקה ביתרון 45-39. המחצית השנייה המשיכה בצורה דומה, כשבמהלך הרבע האחרון, המארחות ביצעו ריצת 0:8 וצמצמו את הפער לחמש נקודות בלבד. האשדודיות לא נבהלו ומנעו מהמארחת לבצע מהפך. בסיום הן רשמו ניצחון ליגה נוסף ושמרו על המאזן המושלם.

nashim2

היום (חמישי) בשעה 19:30 אשדוד מארחת את שופרון ההונגרית בהיכל הקריה, במסגרת רבע גמר היורוקאפ. ליקטנו מעט פרטים על היריבה החזקה. מדובר בקבוצה ורסטילית ומהנה לצפייה, שירדה ליורוקאפ אחרי שנים ארוכות ביורוליג, בעיקר בשל בעיות כלכליות שלא אפשרו לה להעמיד קבוצה שמתאימה למפעל הבכיר ביבשת. אווה ציגלר מנהיגה חבורה של ילדות צעירות ומוכשרות שעושות עד כה עונה גדולה ומנצחות בקלות בלתי נסבלת כל יריבה שהיא רואה מולה. ליד ציגלר משחקות בריה הרטלי שעוזרת בניהול המשחק, קיילה מקברייד שטווחת מכל מצב, שרה קרנייץ' שעושה את העבודה השחורה מתחת לסלים ועוד שתי ילדות סרביות שמוכיחות שהן הולכות להיות הדבר הבא באירופה. עד כה: 0-13 בליגה ההונגרית, 0-8 באירופה.

ללא ספק, מדובר במשימה קשה ביותר, אך לאשדוד יש את הכלים לגבור על ההונגריות. כזכור, אליסון הייטוואר תשחק עם אשדוד רק במסגרת האירופית, בשל פציעה טורדנית.

קלעו למ.ס אשדוד: אשלי האוטס 21, טיפאני ג'קסון 14, 9 כדורים חוזרים ו-6 אסיסטים, אשלי קלארק 14 ו-7 ריבאונדים, שי דורון 14, קמיל ליטל 12, דניאל דיאמנט 11 ו-7 ריבאונדים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך