שרף לשחקנים לפני מכבי ת"א: אתם חייבים לי נצחון

מאמן מכבי אשדוד, מכוון גבוה לקראת מכבי ת"א, ביום ראשון. לאחר הניצחון על אילת אמר המאמן לשחקנים בחדר ההלבשה, כי הם צריכים להחזיר לו ניצחון על ההפסד לנהריה מהמחזור השני בבית.
ממשיכים בהצלחה. שחקני מכבי אשדוד (צילום פבל)

במכבי אשדוד/ באר טוביה, מתכוננים בכל הכח למשחק החוץ, מול מכבי ת"א, ביום ראשון. המאמן צביקה שרף חושב ניצחון למרות המשחק הקשה. מסתבר כי המשחק הזה הוא ההזדמנות של השחקנים, לעמוד מאחורי ההצהרות בתחילת העונה על רצון להשתלב בצמרת. ניצחון על מכבי ת"א, הוא תמיד הצהרת כוונות. אבל לא פחות חשוב…אפשרות לשחקנים על פי מאמנם, צביקה שרף, לפצות על ההפסד הלא מתוכנן לנהריה בבית.

שרף נכנס בסיום משחק הניצחון הגדול על אילת ואמר לשחקנים, כי הם חייבם לו ניצחון בגלל ההפסד מול נהריה, במחזור השני בליגת ווינר בכדורסל. לכולם ברור כי המשחק הבא מול מכבי ת"א, יהיה קשה מאוד, במיוחד לנוכח העבודה כי מכבי ת"א, נמצאת עם הגב לקיר, בליגה ובגביע אירופה. לכן שרף ישמח גם אם הניצחון ש"חייבים" לו יגיע מחזור אח"כ מול הפועל ת"א.

אתם חייבים לי. צביקה שרף
אתם חייבים לי. צביקה שרף

אגב גביע אירופה, היו"ר יורם אסרף, החזיק דווקא אצבעות במשחקה של ת"א מול בבאמברג בחמישי , בגביע אירופה, בכדי "שיגיעו נגדנו רגועים". הסוף ידוע, מכבי נוצחה…ורגועה היא לא תגיע. המאמן שרף אמר על המשחק מול מכבי ת"א: "אנחנו תמיד מגיעים בכדי לנצח. גם אם מדובר במשחק לא קל מול מכבי ת"א, בחוץ".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך