ליגת הכדוריד תיפתח בשישי. אשדוד בראשון לציון.

ליגת ווינר בכדוריד תצא בשישי לדרך עם מחזור הפתיחה של עונת 2024-25. המשחק המרכזי במחזור הפתיחה יפגיש את הפועל ראשל"צ מול הפועל אשדוד (16:05),

ליגת ווינר בכדוריד תצא מחר (שישי) לדרך עם מחזור הפתיחה של עונת 2024-25. קיץ עם אתגרי המצב הביטחוני והמלחמה, עם התקוות לשחרור החטופים והחטופות ולשלום חיילי צה"ל – ובתוך זה – עושים ספורט ומשחקים כדוריד בתפילה לימים טובים ולשנה טובה.

המשחק המרכזי במחזור הפתיחה יפגיש את הפועל ראשל"צ מול הפועל אשדוד (16:05), שתיים שכבר התמודדו בחצי גמר גביע ווינר-שופטים – בו אשדוד זכתה ביום שישי האחרון מול הדאבליסטית מרמת השרון. ארבעה משחקים יפתחו את העונה וייצאו לדרך ב-15:00: מכבי ראשל"צ תארח את בני הרצליה. א.כ נס ציונה את רמת השרון. מכבי קרית מוצקין את מכבי מ"א ומ.כ חולון מול הפועל קרית אונו.

שיטת המשחקים בליגת ווינר העונה נשמרת. סיבוב ראשון (11 מחזורים – 5 משחקים בכל מחזור). בסיומו – הליגה תחולק לבית עליון (6 הראשונות) ולבית תחתון (5 האחרונות). שם – ייערכו שני סיבובי משחקים. 4 הראשונות בעליון – ימשיכו לסדרות חצי וגמר הפליאוף. האחרונה תנשור לליגה הלאומית, ממנה תעלה קבוצה אחת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך