יעקב טומרקין העפיל לגמר אליפות אירופה בבריכות קצרות

טומרקן סיים שלישי במקצה שלו (52.80 ש') ב-100 מ' מעורב והעפיל לגמר מהמקום השמיני הכללי. בעלייה לחצי הגמר הוא קבע 52.50 שנ' ושיא ישראלי. לפני שנתיים זכה במדליית הכסף במשחה הזה.

ביום הרביעי באליפות אירופה בבריכות קצרות שבקופנהאגן, בשבת, הצליח יעקב טומרקין, השחיין האולימפי מאשדוד, לעלות גם למשחה הגמר וגם לקבוע שיא ישראלי חדש.

טומרקין העפיל לגמר ב-100 מ' מעורב, המשחה בו זכה במדליית הכסף לפני שנתיים באליפות שנערכה בישראל. טומרקין עלה לגמר מהמקום השמיני הכללי אחרי שסיים שלישי במקצה שלו עם זמן של 52.80 שניות. בעלייה לחצי הגמר הוא  קבע 52.50 שניות וזהו שיא ישראלי.

בשישי  סיים טומרקין חמישי בגמר 200 מ' מעורב, בתוצאה של 1:54.66 דקות. את 50 המטרים הראשונים, בסגנון פרפר, סיים טומרקין ראשון. לאחר 50 המטרים הבאים, בסגנון גב, החזק שלו, דורג שני, לאחר 50 המטרים הבאים, בסגנון חזה, שמר על המקום השני, ובסיום, בסגנון חתירה, הוא סיים חמישי. עכשיו כאמור הוא יתחרה על מדלייה בגמר 100 מעורב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך