לא עברו את הרמה. מכבי בן אשדוד נוצחה ע"י רמת-חן 95:78

משחקי הסיבוב השני בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל נפתחו הערב עם הפסד של מכבי בן אשדוד לקבוצתה של שירה העליון בהופעתה המחודשת במכבי רמת חן/בליך.
לא עברו את הרמה. מכבי בן אשדוד נוצחה ע"י רמת-חן 95:78
דניאל אדאמס מאשדוד מול אדוט בולגאק. (צילומים: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)

במכבי בן בנות אשדוד כבר ראו את הקבוצה חוזרת לעצמה. חזרתה של שי דורון ושני הניצחונות האחרונים בליגה, החיו מחדש את הקבוצה. בשני היא פגשה אחת מיריבותיה חזקות ביותר, מכבי רמת חן וזה נגמר בהפסד של האלופה ומחזיקת הגביע מאשדוד.

שירה העליון לא יכולה היתה לצפות לפתיחה מוצלחת יותר עם החזרה שלה למכבי רמת/חן בליך, כשניצחה את הדאבליסטית 78:95 במשחקה הטוב ביותר בעונה.  רמת חן/בליך הציגה משחק קבוצתי מעולה עם 6 שחקניות שקלעו באחוזים טובים ובספרות כפולות. אשדוד מאידך, נפלה בהגנה ועדיין מחפשת יציבות.

הרבע ראשון שקול הסתיים ביתרון 21:27 למכבי רמת חן/בליך שקלעה ב-37 השניות האחרונות 5 נקודות שפתחו יתרון קל בזכות שלשה של אופיר לביא ועונשין של טיירה ראפין-פארט.

נעמה שפיר עם הכדור מול הופקינס מאשדוד (צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים)

הרבע השני  נפתח עם 4 נקודות של מכבי רמת חן שעלתה ל-21:31. שלשה של אדוט בולג'ק הקפיצה את רמת חן/בליך ליתרון 23:36 כשנותרו 7 דקות וחצי למחצית וסל של ראפן-פראט רמת חן הזניק את היתרון שלה ל-25:38.

נקודות ראשונות במשחק של דניאל אדאמס ושלשה של צ'לסי הופקינס צימקו את היתרון של רמת חן ל-31:38 אך 5 נקודות של נעמה שפיר המצוינת הקפיצו את היתרון של רמת חן/בליך ל- 12 נקודות, 31:43 ארבע וחצי דקות למחצית.

שלשה של טל לב הגדילה את היתרון של רמת חן/בליך ל-17 הפרש 37:54 כשנותרו 25 שניות למחצית. דניאל אדאמס עם סל ועבירה צימקה ל-54:40 עם הירידה למחצית.

במחצית השנייה רמת חן/בליך המשיכה לשחק נהדר וניצלה הגנה הססנית של אשדוד, תוך שהיא מגיעה ל-20 נקודות בהפרש 48:66 חמש דקות לסיום רבע שלישי.  שלשה נוספת של אדוט בולג'ק הקפיצה את היתרון של שירה העליון ל-22 נקודות, 49:71  והרבע השלישי הסתיים ב-17 נקודות הפרש לרמת חן/בליך עם 61:78.

ברבע אחרון, בתוצאה 68:88 לשירה העליון לקח גלעד כץ פסק זמן וזעם על השחקניות שלו בדרישה לתת את הכל בדקות האחרונות כיאה לאלופה ולמחזיקת הגביע והמשחק הסתיים ב-17 נקודות הפרש לרמת חן/בליך.

קלעו לאשדוד: צ'לסי הופקינס 21 (9 ריבאונדים, 8 אסיסטים), שי דורון 20,  דניאל אדאמס 19, ויקטוריה ויויאנס 13,  אנס סנואו 5, אריאלה רוזנטל 3, שרה האטיס 2.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך