אליסון הייטאוור תחזור למכבי אשדוד. אשדוד היום בהרצליה

הזרה הבולטת של קבוצה הנשים מכבי בן אשדוד שהיתה פצועה, תחזור ותשחק בשורות האלופה. מדובר "בחיזוק משמעותי", לפי היו"ר טלי קריאף. היום (שני) תשחק הקבוצה מול הרצליה (18.30) בחוץ. שידור ישיר בערוץ 56.
בנות מכבי אשדוד
רוצות לייך גם בסיום מול רמת חן. בנות מכבי אשדוד. (צילום:פבל)

חיזוק משמועתי לקבוצת הנשים של מכבי בן אשדוד, אלופת המדינה בכדורסל נשים. הזרה אליסון הייטאוור , הזרה הבולטת של הקבוצה מהעונה שעברה, אמורה לחזור לסגל בסוף החודש לאחר היעדרות ממושכת בשל פציעה.

הייטאוור, שיחקה בקבוצה בעונה שעברה ונפצעה. בשל הפציעה היא שיחקה רק בגביע אירופה. לבסוף הוחלט שהיא תעבור ניתוח בברכה וההחלמה כאמור נמשכה זמן רב, עד לאחרונה. בסוף החודש היא תחזור כאמור מארה"ב שם החלימה, למשחק במדי הקבוצה. כאשר תחזור, היא תהיה הזרה השלישית של הקבוצה.

היו"ר טלי קריאף : "מדובר בחיזוק משמעותי לקבוצה. זה ישנה את הסגל ואת הקבוצה. יש לנו את הישראליות הטובות בליגה ועם הייטאוור נראה הרבה יותר טוב".

בנות מכבי אשדוד חוגגות את "ליל כל הקדושים", אצל הקפטנית שי דורון. יהיו חיוכים גם מחר?
בנות מכבי אשדוד חוגגות את "ליל כל הקדושים", אצל הקפטנית שי דורון. יהיו חיוכים גם בהרצליה?

היום ,שני, תצא אשדוד למשחק מול קשה מול הרצליה, מחזיקת הגביע ואחת הקבוצות שרוצות את האליפות. הקפטנית שי דורון: " זה יהיה משחק קשה. אנחנו משחקות מול קבוצה טובה שמאומנת היטב. אנחנו חייבות להגיע 100 אחוז מרוכזות ולעשות הגנה טובה. זה המפתח מחר. הגנה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך