מרגש

מרגש! ניצול השואה חלם להשתתף בחתונת נכדתו – צוות אמבולנס המשאלות של מד"א הגשים את משאלתו

בסוף השבוע (ו'), התגייס צוות אמבולנס המשאלות של מגן דוד אדום למשימה מרגשת וחגיגית במיוחד: להגשים משאלה לקים נבטוב, בן 85 מצור יגאל, ניצול שואה שמשותק בפלג גופו התחתון להגיע לאירוע החתונה של נכדתו מירי ובן זוגה רועי, במושב עגור.

הבקשה למשאלה הגיעה מתוך פוסט שעלה בעמוד האינסטגרם של חנוך דאום בו החתן רועי, פנה לקהל הרחב, סיפר את הסיפור שלהם וביקש סיוע באיתור אמבולנס מתאים. מיד כשנודע במד"א על הבקשה לא היה ספק שמי שיבצע את הגשמת המשאלה הזאת יהיה צוות אמבולנס המשאלות של מד"א שנרתם למשימה בהתנדבות.
 
מירי ורועי, שבאו בברית הנישואים ביום שישי האחרון, הם זוג סטודנטים צעיר בני 27, מרחובות. מאז פרוץ המלחמה שניהם התגייסו למילואים ומשרתים כקצינים. השניים התארסו תוך כדי המלחמה ונאלצו לדחות את החתונה מספר פעמים בעקבותיה.
 
צוות אמבולנס המשאלות של מד"א, הפראמדיקית ואחראית על אמבולנס המשאלות, יונת דסקל דגן וחובשי רפואת חירום במד"א, תומר בר לוי ופנחס פנטל הגיעו לאסוף את קין בצהריי יום שישי המוקדמות, מביתו בצור יגאל להגשמת המשאלה במושב עגור.

blank
 
קים מלא ההתרגשות נכח בטקס החופה המסורתי כאשר עיניו מלאות בדמעות של אושר. הוא צפה בשבירת הכוס, התמלא שמחה, זכה לחבק את הזוג הצעיר ולתת להם את ברכתו. צוות אמבולנס המשאלות של מד"א ליוו את קים לאורך כל שהותו באירוע ובסוף, החזירו אותו לביתו.
 
*מירי ורועי וידבסקי, הנשואים הטריים*: "אנחנו אסירי תודה לצוות אמבולנס המשאלות של מד"א שהגשים לסבא קים את משאלתו ובעצם מימש גם את המשאלה שלנו. תודה ענקית לחנוך דאום שגרם לכל הדבר המדהים הזה לקרות. מעריכים את כל מי שלקח חלק, החתונה שלנו הייתה שמחה ומושלמת בזכותכם".
 
*יונת דסקל דגן, פראמדיקית מד"א*: "איזה כיף שזכינו לקחת חלק בשמחה של חתן וכלה. המשאלה של קים ריגשה אותנו והיה לנו העונג לקיים אותה. החיוך שלו ושל מירי ורועי היה שווה הכל. המון מזל טוב לזוג הצעיר לשנים ארוכות של אושר יחד ובריאות לקים המקסים".
 
* * *
 
״אמבולנס המשאלות״ הוא מיזם של מגן דוד אדום, שמטרתו למלא בקשות של אנשים המתמודדים עם מחלות קשות או סופניות ושאינם יכולים להתנייד מפאת מצבם הרפואי. הגשמתה של כל משאלה מתוכננת בקפידה, בתיאום עם הרופא האחראי ובליווי צוות רפואי שעבר הכשרה מתאימה.
 
אופי המשאלות בעל ערך רגשי ואישי: השתתפות באירועים משפחתיים, מפגש מחודש עם הקהילה שאליה השתייך, ביקור באתרי טבע מורשת ודת או צפייה במופעי תרבות וספורט. החולה מוסע לאתרים, לפי בקשתו, באמבולנס ייעודי המצויד במערכות רפואיות בקדמת הטכנולוגיה והמותאם לצרכיו הייחודיים. האמבולנס כולל גם: כיסא גלגלים בעל עבירות גבוהה, מצלמה המותקנת על גג האמבולנס והמאפשרת לנוסע לצפות בתוואי הדרך על גבי מסך, מקרר לתרופות, ציוד החייאה ומיטה מיוחדת.
 
השירות ניתן ללא תשלום, ללא הבדל דת, גזע ולאום, ועם יחס חם, מסור ומחבק . 1-800-600-101

צילום: מד"א

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך