שיא גינס: מאמן הנשים ימשיך לשחק בגברים,..רעייתו תשחק בנשים. הוא יאמן אותה והיא תאמן אותו….

רק באשדוד...מאמן קבוצת הנשים בכדורעף של מכבי אשדוד, ליאור לוק, יאמן את אשתו שמשחקת בקבוצה. אשתו, מורן צור לוק, תאמן את קבוצת הבוגרים של מכבי אשדוד בכדורעף...שם משחק בעלה....שיא עולמי.

ליאור לוק,  ימשיך בשני תפקידים, שחקן קבוצת הכדורעף של מכבי אשדוד גברים…ומאמן קבוצת הנשים של המועדון, אלופת המדינה. אגב אשתו מורן צור לוק היא…מאמנת הגברים, שמשחקת בנשים, כשלמעשה היא תאמן אותו והוא אותה…שמישהו יתקשר לספר השיאים של גינס.

לוק (בן 33) מאמן קבוצת הנשים  בשלושת העונות האחרונות, והמנהל המקצועי של המועדון ימשיך להוביל אותןעל הקווים, לאחר עונה היסטורית בה קבוצת הנשים זכתה באליפות המדינה הוא ינסה לייצר המשכיות ומי יודע אולי גם דאבל- זכיה כפולה בגביע ובאליפות המדינה. אבל הוא ימשיך גם כשחקן בקבוצה הבוגרים, וינסה להגיע גם איתה להישגים.

blank

אם זה לא מספיק הרי שאשתו מורן צור לוק, תשחק בקבוצת הבוגדורת, אותה הוא מאמן, ותמשיך בתפקידה … כמאמנת קבוצת הגבירם שם הוא משחק…כך היא שתאמן אותו….

ליאור לוק: “אני מתרגש מאוד לקראת העונה החדשה ממש כמו בעונה הראשונה שלי כאן במועדון המדהים הזה שמזמן הפך להיות בית עבורי, בעונה החולפת זכינו באליפות הראשונה בהיסטוריה של המועדון ושל העיר אשדוד ואני יודע שהשנה המשימה לשמור על התואר תהיה קשה כפליים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך