ככה תכינו פנקייק טעים במיוחד

החופש הגדול הגיע ואתם שוב לא ממש יודעים מה אתם רוצים לעשות עם הילדים. אם תשאלו אותנו, הבחירה הטבעית היא תמיד לשוב אל המטבח. אין מה לעשות, כאשר אנחנו מכינים עם הילדים ארוחת בוקר, אנחנו מלמדים אותם עצמאות מה היא, אנחנו נהנים מהתהליך ובעצם, כולם יוצאים מהאירוע הזה מרווחים. אז אם אתם רוצים להכין עם הילדים פנקייקים, אנחנו כאן עם מתכון נפלא ושורה של טיפים שיעזרו לכם להגיע אל התוצאה המושלמת. רוצים לשמוע עוד? נהדר. כי אנחנו יוצאים לדרך ממש עכשיו. בואו נתחיל
Photo by Brigitte Tohm on Unsplash

כמה טיפים בשביל פנקייקים מושלמים 

אז על פניו אנחנו מדברים על מתכון פשוט יחסית, כזה שכל אחד מאיתנו הכין פעם כשהיה ילד. עם זאת, יש כמה טיפים קטנים שיהפכו את העבודה שלכם מעוד פנקייק ליצירת אומנות אמיתית: 

  • הקפידו לעבוד עם כלים נוחים לעבודה: מחבת פנקייק תעזור לכם להוציא פנקייקים עבים, שווים בגודל שלהם, בלי שום מאמץ. הרבה פעמים איכות של פנקייק יכולה ליפול ולקום בגלל איכות המחבת בה אנחנו משתמשים. אם אתם מכינים לא מעט פנקייק עם הילדים, השקיעו בעצמכם ורכשו מחבת פנקייקים, אתם תגלו מהר מאוד כי ההשקעה אכן מחזירה את עצמה.בנוסף, תמיד טוב להשקיע בכוסות מדידה, כלי ערבוב ועוד. זכרו, ככל שיהיה לכם יותר נוח במטבח, כך אתם תרגישו כי בא לכם להיכנס למטבח והכל פשוט יהפוך הרבה יותר נוח. 
  • השאירו את התערובת לנוח: אם אתם רוצים ליהנות מפנקייקים עבים ואווריריים ממש, כאשר אתם מסיימים להכין את הבלילה, הניחו אותה בצד לחצי שעה ואם אתם בכלל רוצים ללכת רחוק, היינו ממליצים לכם להשאיר את הבלילה אפילו לילה במקרר בשביל לקבל את התוצאה הטובה ביותר. 
  • אתם יכולים לגוון עם תוספות שונות: הרי על פניו, פנקייק הוא תמיד אותו פנקייק. אבל האמת היא כי בכמה צעדים פשוטים אתם יכולים להפוך אותו קצת אחר בכל פעם. בין אם על ידי הוספה של פירות יער, שוקולד או אפילו אם אתם רוצים אתם יכולים להפחית מהסוכר ובתוך רגע יש לכם פנקייק מלוחים, איתם אתם יכולים להרכיב מנה מנצחת. הבחירה שלכם. אל תפחדו להעיז. 

מתכון מושלם לפנקייק מפנק 

אנחנו כמובן לא נשיב את פניכם ריקם בלי מתכון מנצח לפנקייק מעולה. אז רשמו טוב את הדברים הבאים: 

מצרכים: 

  • כוס וחצי קמח רגיל 
  • כפית ועוד קצת אבקת אפיה
  • 3 כפות סוכר ( לפנקייק מלוח אפשר להוריד) 
  • מעט מלח 
  • ביצה 
  • כוס חלב אפשר להוסיף עוד קצת אם הבלילה יבשה מדי. 

אופן הכנה: 

מערבבים את כל המצרכים בקערה ונותנים לה לנוח מעט בצד. בזמן הזה מחממים מחבת עם מעט חמאה. שימו לב, אל תחממו ללהבה הגבוהה ביותר, אחרת הפנקייק ישרפו. קחו מצקת כאשר המחבת חמה דיה וצקו בכל פעם תערובת פנימה, לתוך המחבת. כאשר מופיעות בועות אוויר, זה הזמן שלכם להפוך את הפנקייק לצד השני. אפשר לשים מעל סירופ מייפל, אבקת סוכר, שוקולד, כל מה שאתם אוהבים בעצם. בתיאבון. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך