חדש בישראל לחג הפסח: מותג השוקולד השוויצרי המובחר 'קמיל בלוך' משיק לראשונה מוצרים כשרים לפסח

קבוצת טסה, המתמחה בייבוא ושיווק מותגים בינלאומיים ובלעדיים מרחבי העולם, בעלת הזיכיון הבלעדי לייבוא מותג השוקולד השוויצרי: קמיל בלוך, תשיק לפסח 2024 שוקולדים כשרים לפסח
צילום: יחצ טסה

ליין המוצרים החדשים הכשרים לפסח של קמיל בלוך, כוללים בין היתר את סדרת רגוסה –  עשוי משוקולד חלב פרימיום עם מילוי פרלין חלק, אגוזי לוז שלמים וצורה מלבנית.  שוקולד הרגוסה מריר  עשוי 60% קקאו, אגוזי לוז שלמים וטראפל לאוהבי המריר וכן יש רגוסה בלונד שוקולד חלב מקורמל עם מילוי פרלין נוגט ואגוזי לוז שלמים. 

 

כמו כן קיימת בישראל סדרת הטורינו  –  נחשבת לקלאסיקה בעולם  השוקולד. שכבת שוקולד חלב נמס בעדינות ומילוי פרלין.  מגיע בטעמים כמו מריר בעל תכולת קקאו גבוהה באופן יחסי המעשירה את השוקולד עם תו מריר, ארומטי ואצילי. סדרת טורינו מגיעה במגוון צורות טבלאות, חטיפי שוקולד ארוזים בשלשות או חמישיות ומתאים גם כחטיף ביס לנשנש לאחר הארוחה .

המוצרים מגיעים במגוון כשרויות מחמירות, בניהן: כשרות חלבי בהשגחת בד"ץ (כשר לפסח חלבי בהשגחת בד"ץ איגוד רבנים BIR ובאישור הרבנות הראשית לישראל. השגחה צמודה, חלב ישראל משעת החליבה, חלבי, כשר לפסח), כשרות חלבי בהשגחת משולש K (כשר חלבי לאוכלי אבקת חלב נכרי ולפסח קטניות בהשגחת משולש K ובאישור הרבנות הראשית לישראל. השגחה צמודה, כשר לפסח קטניות, חלבי, לאוכלי אבקת חלב עכו"ם), ובכשרות פרווה בהשגחת בד"ץ (כשר לפסח פרווה בהשגחת בד"ץ איגוד רבנים BIR ובאישור הרבנות הראשית לישראל. השגחה צמודה, פרווה, כשר לפסח). סוג הכשרות מצוין על האריזה – יש לבדוק את אריזת המוצר.

 

קמיל בלוך הוא מותג שוקולד שוויצרי, הנחשב לאחד האיכותיים בעולם  עם היסטוריה עשירה מ 1929. מדובר בחברה משפחתית שהוקמה על ידי קמיל בלוך ומנוהלת היום על ידי נכדו דניאל בלוך. החברה מתמידה לייצור מוצרים בר קיימא לאורך כל שרשרת אספקת המזון החל מפולי השוקולד המגיעים מגאנה ופרו ועוד חומרי גלם נוספים. הרבה דברים השתנו בעולם עם השנים אבל ערכי החברה נשארים כפי שהיו. שמירה על המסורת המשפחתית, תשורה להנאה בטעמים , דרישות איכות מחייבות לאנשים ולסביבה.

מחירים לצרכן: החל מ 12 ₪ עד  65 ₪   

 

ניתן להשיג בישראל ברשת  הבוטיק  +Tasa,  ברשת  טסה הבית של הממתקים וחנויות נבחרות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך