זה לא אני, זאת היא. תמצית הסיפור

אמיר גז
אמיר גז

האשמה הראשונה בהיסטוריה יצאה מפיו של האדם הראשון כאשר נשאל ע״י הבורא יתברך שמו האם אכל מעץ שנאמר לו במפורש לא לטעום ממנו.

מאז האדם הראשון עברו כמה שנים טובות ועדיין כולנו מאשימים מישהו אחר בכל מריבה וויכוח ובדר״כ לא ממהרים ליטול אחריות מהרגע הראשון.

השבוע זימן לי הקב״ה לפגוש אדם יקר ומדהים בן 30 אשר חווה בחודשיים האחרונים משבר בחיי הנישואין, הקרע בין בני הזוג כל כך גדול והתקשורת ביניהם חדלה מלהתקיים.

סיפור קשה ואתגר עצום ויחד אם זאת מצווה ענקית להשכין שלום ככתוב ״לא מצא הקב״ה כלי מחזיק ברכה לישראל אלא השלום, שנאמר: ה׳ עז לעמו יתן ה׳ יברך את עמו בשלום.״

כמו כולם בטנו מלאה בהאשמות כלפי אשתו ושאר העולם כולו. כולו נסער מספר את סיפורו העצוב מבחינתו. אני יושב ומאזין ולעיתים אף מחייך, מאט אותו מידי פעם בשאלות חודרות ואישיות. הוא מתחיל לזוז ולהירגע, הוא שותק. הוא מקשיב ומתבונן. אני מעמיד לנגד עיניו את עצמו.

הוא מתחיל להודות בטעויותיו, הוא מתחיל לראות במראה את עצמו. לשנות את העולם אי אפשר, אפשר לשנות רק את עצמנו, כל אחד ואחד מאיתנו צריך לוותר, למחול ולהבליג, לאהוב ובעיקר להבין, גם לצד השני יש רגש ונשמה וגם להם כואב ומפריע המילים שלנו ולפעמים גם המעשים. ״מה עושים?״ הוא מרבה לשאול, ״קודם כל עושים את זה בדרך שלי.

אני המאמן ואתה השחקן. אני אומר ואתה עושה.״

זה קשה לו, הוא מרגיש שאני לא אוותר לו, אני לא כאן כדי ללטף לו את האגו ולהראות לו רק כמה הוא אלוף במגרשים מסוימים וכמה הוא נחות במגרשים אחרים. אני רק המראה שתעמוד לנגד עיניו במהלך 10 הפגישות הקרובות בינינו…

הוא מחליט ומייד מבקש משימות, ממש מתעקש שאתן לו משימות עד לפגישה הקרובה. הוא איש של משימות, איש משימות ידוע ומוכר. הוא משתגע שאני לא ממהר לפקוד אותם עליו. תגיע ביום ראשון בשעה 09:00. ״זהו?״ הוא עדיין לא מבין. ״כן״ ביום ראשון בשעה 09:00 בעזרת ה׳ הגדול והענק תישמע דממה מוחלטת ׳בהיכל האימונים שלי׳.

אנחנו מתחילים להתאמן, הזוגיות והאהבה חזקים יותר מהכול, הכנות שלו יוצאת החוצה ואני כאן בשבילו כי אני מאמין בו.

בשם השם נעשה ונצליח.

אני מבטיח לעדכן בהמשך, תאחלו לנו הצלחה.

שלכם באהבה,

אמיר גז,

מאמן אישי ששווה לשתות איתו קפה,

הקפה עליי.

חפשו אותנו בפייסבוק FORTY DAYS

www.4944.co.il

*4944

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך