צריך לופט אשדודי? הנה כמה המלצות מעולות לחגיגה!

מתכוננים למסיבת רווקים? מסיבת רווקות? הנה הדברים שאנחנו צריכים לדעת. אנחנו מדברים היום עם שרון פור אחד הבעלים של הרד לופט האשדודי שמתמחה בכל הדברים הקשורים לחגיגת מסיבת בר מצווה לופט באשדוד.

הרבה פעמים אנחנו רואים בגוגל חיפושים רבים על דברים כמו לחגוג בר מצווה באשדוד, כאשר בדרך כלל החיפושים האלו מתייחסים לוילות שמארחות מסיבות או מקומות אחרים כמו חדרי מלון. אבל מעט מאוד מהחיפושים האלו מתייחסים תכלס ללופטים.

לדוגמה מה היתרון של לופט באשדוד מאשר וילה או כל דבר אחר?

נניח שרוצים לחגוג בר מצווה, האם אתם באמת סבורים שהדבר הטוב ביותר זה לעשות את זה בבית מלון? למה? הרי בית מלון זה לא המקום המתאים לכך. חדרי מלון הם המקום הכי לא מתאים. הם לא מצוידים בשום דבר, ישנה הפרעה גדולה לשכנים בחדרים הסמוכים. החדרים קטנים מאוד ולא נוחים. זה בכלל לא המקום הראוי למעמד כזה.

לעומת זאת לופטים זה בדיוק המקום המתאים. הלופט הוא מאוד מרווח, נמצא בדרך כלל במקומות ללא שכנים ברורים, מתוך מטרה לאפשר לחוגגים מקום מבודד שאין בו שום בעיה לעשות כמות סבירה של רעש במסיבה, הרי בעלי הלופטים מתכוננים בדיוק לדברים האלו.

מה בדרך כלל מציע לופט לעומת מלון?

היות ומלונות שהוגדו כלא מתאימים הם בדרך כלל קטנים ולא מצוידים, חדרי לופטים הם בדיוק ההיפך מכך. הם מגיעים עם כל הציוד הנדרש: גקוזי, בריכה, פלייסטיישן, טלוויזיה ענקית, מילטות, משטח אכילה מצויד אשר מיועד להרבה אנשים, כל הדברים שאתם רק יכולים לחשוב עליהם כאשר אתם מתכננים מסיבה.

שרון פור מבעלי הלופט מבהיר: "המלונות בונים חדרים כדי לארח אנשים שבאים לישון נטו, זה המטרה של חדרי מלון, הלופט שלנו לדוגמה הוא משהו אחר לגמרי, אנחנו מגיעים לכאן כדי להציע את המקום הנוח ביותר והמתאים ביותר עבור חוגגים שמגיעים לעשות קצת רעש וקצת בלאגן. היות וחדרי מלונות בדרך כלל מסרבים לקבל חוגגים, אני מזמין את כל בעלי המסיבות בזמן הקרוב להיכנס לאתר שלנו בלינק הזה, ולהזמין לעצמכם ערב שבו תוכלו לחגוג כמו שצריך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך