הפועל אשדוד גברה בשנייה האחרונה על "הכבשה השחורה" מחולון. מהומה בסיום

אחרי 3 שנים של הצליחה, גברה הפועל אשדוד על "הכבשה השחורה" מחולון, 26:27, מפנדל בשניית הסיום. בתום המשחק, שהיה אגרסיבי מאוד, פרצה מהומה בעקבות עימות בין שוער המשנה של חולון עדן צרפתי, שהורחק, ליותם טל מחולון. אשדוד שלישית.
ככה עוצרים התקפה. הפועל אשדוד ברגע נוסף של הגנה.

נשבר המנחוס.
לאחר 3 שנים בהן לא הצליחה הפועל אשדוד לנצח את מכבי חולון, בשנייה האחרונה! במסגרת ליגת ווינר בכדוריד, הצליחה היום אשדוד לנצח סוף סוף את חולון, על חודו של שער אחד, 26:27. המשחק היה ברובו אגרסיבי מאוד ובסופו פרצה מהומה, זאת בשל עימות בין שוער המשנה של חולון, עדן צרפתי (שכרטיסו נלקח על ידי השופטים יורם פרץ ועמית הרשקוביץ), ליותם טל מאשדוד כששחקנים ועסקנים משתי הקבוצות לקחו בה חלק, תוך הם מנסים להרגיעה.

פתיחת המשחק הייתה של אשדוד. חולון השוותה ל-20:20 בדקה ה-50 ואף הוליכה בדקה האחרונה 25:26. אשדוד חזרה והצליחה לאזן ל-26:26. שנייה לסיום נשרק גם פנדל לטובת אשדוד. רועי ביטון הכניע את אורן ברגיל מחולון והעניק לאשדוד ניצחון רביעי ואת המקום השלישי-רביעי בצוותא עם מכבי ראשל"צ, נקודה מרמה"ש השנייה ושתי נקודות ממכבי תל אביב, הראשונה.

המשחק עצמו היה אגרסיבי מאוד ובמיוחד סיומו. שני שחקנים הורחקו מאשדוד ואחד מחולון, השוער עדן צרפתי. המעניין הוא שצרפתי המקומי, הורחק..מהספסל. צרפתי העיר הערות מהספסל של חולון, עד שהורחק באדום. בין צרפתי לטל התפתח גם במהלך המשחק עימות מילולי. צרפתי ניגש בסיום לטל, בין השניים התפתח ויכוח, שכמעט הגיע לעימות פיזי, כששחקנים משתי הקבוצות ועסקנים מנסים להרגיע, מהומה שארכה לא מעט זמן עד שנרגעה. במיוחד לנוכח הקהל הבייתי , כ-500 במספר, שהיה עד למהומה שהסעירה גם אותו.

עתה תצא הליגה בכדוריד לפגרה בת שבועיים וחצי, פגרת הנבחרת ולאחריה תשחק אשדוד מול אס"א ת"א שניצחה היום את נס ציונה ובאמתחתה העונה גם ניצחון גדול על מכבי ראשל"צ, קל זה לא יהיה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך