רביב פיטשון מצטרף למכבי אשדוד

כך מפסרפ אתר "ספסל". מכבי אשדוד, שפספסה העונה את העליה ללאומית, ביצעה החתמה משמעותית ראשונה - הפורוורד רביב פיטשון שעשה חיל שנים רבות בליגה הלאומית ויורד לראשונה לליגה הארצית.

אחרי שמינתה את דן קציר למאמן, קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד החלה בעבודה על הסגל וכבר בהחתמה הראשונה שלה אפשר לראות לאן הקבוצה מכוונת העונה. בתור התחלה אשדוד צירפה כח אש משמעותי לקו הקדמי שלה – את הפורוורד רביב פיטשון (35, 2.01), שיורד לראשונה בקריירה שלו לליגה הארצית. פיטשון שיחק מעל עשור וחצי בליגה הלאומית וזכה פעמיים באליפות, עם נס ציונה ועם גלבוע גליל, ופעמיים נוספות הגיע לחצי גמר הפלייאוף. בתחילת העשור שיחק שנתיים באשדוד בקבוצה השניה של העיר, ובין לבין שיחק גם בליגת העל.

הוא לא תמיד היה שחקן של מספרים מיוחדים (ולצד זה סיים לא מעט עונות עם דו ספרתי בנקודות), אבל כן היה משמעותי בקבוצות בהן שיחק כשהוא מביא את הנוכחות והמאסה שצריך בצבע משני הצדדים של המגרש. בעונה האחרונה שיחק במכבי ראשל"צ והיה אחד הקלעים המובילים של הקבוצה עם 9.3 נקודות למשחק לצד 4.6 רב' ו-2.1 אס'.

פיטשון מצטרף לשורה ארוכה של גבוהים עם עבר מרשים בליגות הבכירות שהצטרפו לליגה הארצית בעשור האחרון – סטנלי ברנדי, אלירן גואטה, רוברט רותבארט, כריס ווטסון, אנטון שוטבין, שחקני נבחרת ישראל לשעבר ארז מרקוביץ' ומר קיר בטון עידו קוזיקרו, ועוד. המשותף לכולם שהם המשיכו לעשות חיל בליגה, חלקם אפילו הגיעו למצטייני העונה, וכולם גם מתישהו זכו באליפות ועלו ליגה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך