הסנטר מייקל גלאדנס עלול לסיים את דרכו במכבי אשדוד כבר בנובמבר

לסנטר בן ה-29, חוזה עד 15 בנובמבר ולקבוצה הזכות לא להאריכו. בעקבות שני הפסדי הליגה מפתיחת העונה מתלבטים בקבוצה אם להמשיך איתו את החוזה. המשחק מול חולון במוצ"ש יקבע.

לאחר שני הפסדי הליגה הרצופים מפתיחת העונה, ערכו בקבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד/באר טוביה ישיבות עם הצוות המקצועי בכדי לנסות למצוא פתרונות. אחת ההחלטות שהתגבשה היא האפשרות שלא להאריך את חוזהו של הסנטר, מייקל גלאדנס , 29, שהחוזה איתו מסתיים ב-15 בנובמבר ולאשדוד האופציה אם להאריכו.

נראה כי המשחק מול חולון במוצ"ש, בחולון, יכריע את המשך דרכו בקבוצה. מצד אחד בהפסד מול ירושלים השחקן היה מבחינה סטטיסטית טוב, אבל מול נהריה, בהפסד הבייתי השבוע, הוא היה חלש מאוד.

בקבוצה מודעים לעובדה כי המשחקים הקרובים הם מול קבוצות מהבולטות בליגה, דבר שעלול להקשות. לאחר חולון תשחק אשדוד מול אילת בבית, אח"כ תצא למשחק חוץ מול מכבי ת"א ואז מול תל אביבית אחרת, הפועל ת"א.

יורם אסרף יו"ר הקבוצה: "כל משחק הוא משחק קשה לא יהיה משחק קל, אין דבר כזה משחקים קלים ולראיה המשחק מול נהריה שהיינו צריכים לנצח בו בבית וזה לא צלח"

אסרף נותן גיבוי מלא למאמן צביקה שרף ולצוות: "צביקה מכין את השחקנים בצורה הכי טובה. הצוות המקצועי עושה את המאמץ לחבר אותם הכי טוב שאפשר.
אני תומך בצוות המקצועי הם עושים את העבודה. זה רק עניין של עוד משחק שניים ונראה אחרת לגמרי ".

באשדוד מאמינים שיוציא את הקבוצה להצלחה. צביקה שרף.
באשדוד מאמינים שיוציא את הקבוצה להצלחה. צביקה שרף.

הקבוצה הוגרלה לשמינית גמר גביע המדינה מול כפר סבא. אסרף : "מאמין שנעבור שלב ונגיע לרבע הגמר. זה גם מפעל חשוב עבורנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך