קפטן קבוצת הנשים של הפועל אשדוד בכדוריד ממשיכה לעונה נוספת

נוי בונבידה בת ה-23 גדלה ושיחקה בהפועל אשדוד, בנבחרת העתודה ונכללה בסגל נבחרת הנשים של ישראל. נוי: "אני מצפה בהתרגשות לאתגרים החדשים ולהזדמנות להמשיך ולהתפתח במועדון שגדלתי בו".
נוי בונבידה, קפטן קבוצת הנשים בעונה שעברה של קבוצת הכדריד של הפועל אשדוד,, שממשיכה לעונה נוספת
נוי בת ה-23 גדלה ושיחקה בהפועל אשדוד, בנבחרת העתודה ונכללה בסגל נבחרת הנשים של ישראל, וגם אצל המאמן גלעד מאור בשורות מכבי ראשל"צ (בעונת הדאבל, במהלכה המשיכה לחולון).
"אני גאה להישאר בבית עונה נוספת! אני נרגשת ומחויבת לחלוטין לתהליך שנעשה", שיתפה נוי. "הפועל אשדוד מראה נכונות לעתיד טוב יותר עבור קבוצת הנשים. ניכר שהעונה יש השקעה והערכה רבה יותר. אני מצפה בהתרגשות לאתגרים החדשים ולהזדמנות להמשיך ולהתפתח במועדון שגדלתי בו. אני שמחה לעבוד תחת הדרכתו של גלעד מאור. הניסיון והיכולת שלו להוביל קבוצות להישגים משמעותיים מעוררים השראה, במיוחד עם השילוב של הבנות הצעירות שגדלו במועדון אצל חן אוחנה. אני בטוחה שהידע והמקצועיות יחד עם השחקניות הזרות האיכותיות שיגיעו – יתרמו רבות להתפתחות שלנו כשחקניות וכקבוצה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך