הפסד שני למכבי אשדוד בליגת ווינר בכדורסל 77:74 לנהריה

מכבי אשדוד/באר טוביה, שהציבה מטרה העונה - הפליאוף העליון, פתחה בינתיים את הליגה בשני הפסדים מתוך שני משחקים, הפעם בבית מול נהריה. במחזור הבא מחכה לה חולון במשחק חוץ. ברבע השני ספגה אשדוד 30 נקודות.
צביקה שרף בחוץ
צביקה שרף. מתלבט? (צילום: פבל)

צביקה שרף אמר לפני המשחק מול נהריה,כי מכבי אשדוד מפסידה באופן מסורתי במשחקי הבית הראשונים שלה בכל עונה וכי הוא מקווה שהפעם זה יהיה שונה.
אז זה לא קרה. מכבי אשדוד נוצחה היום בביתה, 77:74, על ידי עירוני נהריה, שעל פניו היתה צריכה לנצח בבית. אשדוד דווקא פתחה מצוין ברבע הראשון כשסולומון וסוואן בולטים. הרבע נגמר ביתרון אשדוד 15:23.

אבל אז הגיע הרבע השני. האורחים מנהריה פתחו בריצה כשקלארק האורח צולף וקבוצתו קלעה 30 נקודות ברבע הזה והפכה את התוצאה, ומפיגור ברבע הראשון עלתה ליתרון 45.:36 במחצית. יתרון חשוב ומוראלי לאורחים.

תומאס מהטובים יותר באשדוד, היה דומיננטי ברבע השלישי ו-10 נקודות שקלע החזירו את אשדוד למשחק והרבע נגמר רק 57:59 לנהריה. הלחץ נראה גם על מאמן נהריה, אריק אלפסי, שקיבל עבירה טכנית ברבע הזה.

יחפשו ניצחון בחולון. מכבי אשדוד
יחפשו ניצחון בחולון. מכבי אשדוד

ההרגשה היתה שהרבע האחרון, יביא איתו את השינוי המיוחל לניצחון, אבל אז ספג תומאס עבירה רביעית ונהריה ידעה טוב מאוד לנצל את העובדה הזו. סוואן עוד איזן ל-70:70, אבל 2 נקודות חשובות של ברקוביץ לנהריה ומנגד החמצה של סוואן סמוןך לבאזר, הביאה לניצחון 74:77 לנהריה ומפח נפש נוסף לאשדוד, שתאלץ לחפש ניצחון ראשון בחולון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך