קינוחים שאפשר להגיש כמתנה

אם אתם מחפשים מתנה מקורית, טעימה ומגניבה, אתם יכולים להכין קופסה מלאה בקינוחים מעשה ידיכם. תוכלו להביא אותה כמתנת יומולדת, כמתנה לאירוח בחגים, כמתנה לאדם אהוב שמרגיש לא כל כך טוב ואולי קצת חולה, לאחיינים המתוקים שלכם ולאנשים נוספים שאתם רוצים להפתיע במתנה סופר מקורית וטעימה במיוחד
תמונה: pixabay

בונבוניירת שוקולדים הום מייד

שוקולדים שאתם מכינים במו ידיכם זו מתנה נהדרת! כיום תוכלו למצוא מגוון רחב של תבניות סיליקון, המציעות שלל צורות מעניינות שמיועדות ליציקה של שוקולדים, שמאפשרים לכם להכין שלל יצירות שוקולדיות. תוכלו להשתמש בשוקולד מסוג צמקאו, שוקולד מריר מומס, שוקולד חלבי או שוקולד לבן ואפילו בשוקולד ורוד העונה לשם "רובי"! תוכלו להכין מארז שוקולדים מגוון ואפילו לעטר אותם באבקה נוצצת אכילה, שתשווה להם מראה חגיגי במיוחד.

 מארז כדורי שוקולד מגוון

גם כדורי שוקולד יכולים להיות מושלמים בתור מארז יפהפה ומכובד. את הכדורים האהובים אפשר להכין באופן המסורתי עם ביסקוויט טחון של פתיבר ולהוסיף אליו את שאר החומרים, אך הטוויסט יהיה דווקא בציפוי. תוכלו כמובן להכין כמה כדורים עם שבבי קוקוס טחון כמיטב המסורת, אבל את שאר הכדורים תוכלו לצפות עם פיסטוקים קצוצים, בוטנים מסוכרים, שוקולדים מומסים שאפשר לטבול בהם את הכדורים, שברי קורנפלקס או שברי גביע ופל של גלידה. אם אתם רוצים ממש להפתיע, תוכלו לשלב בתוך הכדורים הפתעה קטנה, למשל דובדבני אמרנה, קבוקים, שוקולד של קליק, סוכריות גומי ואפילו טופי! מארז מקורי שכזה תמיד כיף לקבל.

 טראפלס מושחתים

טראפלס הם הגרסה המשודרגת של כדורי שוקולד, פשוט כי החומרים שמהם הטראפלס עשויים הם כה משובחים. מדובר בשילוב של שוקולד עשיר מומס עם חמאה ושמנת ולעיתים אף מוסיפים חלמוני ביצים כדי לייצר את העיסה השוקולדית המצוינת הזו. קופסה של טראפלס מפנקים היא פשוט חלומית ואפשר לחסל אותה ממש תוך כמה דקות.

קופסת עוגיות ביתיות

אין כמו להגיש עוגיות ביתיות ריחניות וטעימות שהכנתן במו ידיכם. יש כל כך הרבה עוגיות נפלאות שאתם יכולים להכין ובאמת לרגש את מי שמקבל את המארז הנהדר הזה. כך לדוגמה, אתם יכולים להכין עוגיות של שמרים, עוגיות חמאה, עוגיות מושלגות, עוגיות אמסטרדם מדהימות, מקרונים צבעוניים, אלפחורס טעימות ועוד שלל עוגיות נהדרות, שגם יחוסלו תוך זמן קצר וגם ישאירו טעם נוסטלגי של עוד.

עוגת הבית בניחוח משכר

גם להגיש צמד של עוגות בחושות בתוך תבניות אינגליש קייק זו מתנה נהדרת. אפשר להכין את אותה העוגה ופשוט לחלק אותה לשתיים, ואפשר להכין שתי עוגות שונות לחלוטין ולפנק את מי שמקבל אותן בטעמים שונים. תוכלו להכין עוגת שוקולד בחושה ועוגת גבינה, תוכלו להכין עוגת מייפל ועוגת חמאה, תוכלו להכין עוגת תפוזים ועוגת בננות עם שוקולד צ'יפס, תוכלו להכין עוגת תפוחים ועוגת דבש ועוד שלל עוגות נהדרות, רכות, נימוחות וריחניות שיאכלו במהירות הבזק.

פחזניות ואקלרים במילוי משגע

הכנה של פחזניות ואקלרים היא קצת יותר מאתגרת כיוון שמדובר בבצק רבוך שהוא במרקמו מעט נוזלי ויש לזלפו על התבנית. לאחר האפייה של הפחזניות והאקלרים, נוצר בעצם חלל בתוכן שבו יוכנס המילוי. לרוב פחזניות ימולאו בקרם פטיסייר נהדר ואילו אקלרים ימולאו בפודינג או מוס או מחית של פירות, כשעל חלקם העליון יהיה ציפוי של שוקולד להעשרת הטעמים. גם מארז שכולו ניחוחות צרפתיים שמלא בקרמים ומוסים מפנקים, הוא מתנה שלא תסולא בפז ואין כל ספק שמי שיקבל אותה ייהנה ממנה עד מאוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך