פתחו ברגל שמאל – 91:76 לירושלים על מכבי אשדוד

שחקניו של צביקה שרף פגשו את האלופה במשחק הראשון בעונה, במשך שני רבעים אשדוד נתנה פייט אך לבסוף נכנעה והפסידה בתוצאה 91:76
מחכים ליהוא אורלנד
מחכים ליהוא אורלנד . שחקני מכבי אשדוד

מכבי אשדוד/באר טוביה קיוותה לרשום הפתעה במחזור הראשון כשהיא פגשה את האלופה הפועל ירושלים, במשך 2 רבעים שחקניו של צביקה שרף עמדו באתגר והחזיקו מעמד ואף הוליכו ביתרון של 3 נקודות – 45:48. במחצית השניה הכל נראה אחרת, הפועל ירושלים נראתה כמו האלופה בזכות השלישיה הלפרין/אליהו/סמית והיא נטלה לראשונה את ההובלה ושמרה את שחקני אשדוד על 28 נקודות בלבד בכל המחצית השניה.

אשדוד הוכיחה שיש לה סגל איכותי שיכול להתמודד בחלק העליון של הטבלה במיוחד משחקני הקו האחורי אייזאה סוואן ודינאטה גארט.

מהלך המשחק:
החמישיה של ירושלים: רולנד, הלפרין, סמית', אליהו ופישר, החמישה של אשדוד: סוואן, גארט, סולומון, שולדבראנד ותומאס. הפתיחה היתה של אשדוד שבזכות 8 נקודות של תומאס הם עלו ליתרון של 14-3, אשדוד המשיכה לשלוט ועלתה ל 20-10 לאחר שלשה של סוואן, אך ירושלים הצליחה לצמק והרבע הסתיים ב תוצאה: 18:25.

רבע שני: ירושלים החלה להשתפר ושלשה אדירה של הלפרין השוותה את התוצאה ל 37:37, מנגד ההגנה היתה חדירה וגלאדנס ניצל זאת בכדי להחזיר את היתרון לאשדוד. הרבע השני והמחצית הראשונה הסתיימה ביתרון קל לאשדוד 48:45.

רבע שלישי: ליאור אליהו העלה את ירושלים ליתרון ראשון 48:49 ומנקודה זאת ואילך המומנטום עבר לירושלים בזכות אליהו והלפרין שהגדילה את התוצה ל 57:63, דונטה סמית צלף 2 שלשות והרבע הלשישי הסתיים בתוצאה 68:61 לירושלים.

רבע רביעי: ירושלים המשיכה במשחק הנהדר שלה והגדילה את הפער מאשדוד ששחרניה נראו חסרי אונים, טימור ורולנד הגדילו את היתרון הירושלמי ל-64:85. דונטה סמית הוסיף דאנק מרהיב והמשחק הסתיים בתוצאה 76:91 לירושלים.

לאשדוד: אייזאה סוואן 17, דיאנטה גארט 17, מיקל גלאדנס 14 (17 כדורים חוזרים), צ'רלס תומאס 12, יהונתן שולדברנד 10, אור סולומון 4, נאור שרון 1, וילי וורקמן 1.

לירושלים: דונטה סמית' 22 נקודות (8 כדורים חוזרים), יותם הלפרין 18, איי ג'יי רולנד 14, ליאור אליהו 12, בר טימור 9, טוני גפני 7 (8 כדורים חוזרים), ד'אור פישר 5, רפי מנקו 2, איגור מאיור 2.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך