ניצחון נוסף להפועל אשדוד

הפועל ״אלובין״ אשדוד שומרת על המומנטום החיובי ומשיגה את ניצחונה השני העונה לאחר שהיא מביסה בחוץ את הפועל רמת גן 27-17

תצוגת תכלית של ההגנה האשדודית לאחר חזרתו של שר ההגנה טיאומיר דודר בתוספת התקפה מוחצת של שחקני ההתקפה הובילו לניצחון מוחלט על המגרש.
אלכס בוסיץ הזר הסרבי המצוין של האדומים הצטיין עם 8 שערים ביחד עם דדי פרץ הפיווט המעולה שהפגין נחישות ומחץ בשני צידי המגרש הובילו את שחקני אשדוד לריצה נהדרת ומשחק קצבי ואגרסיבי.
יותם טל עם 6 שערים שוב הפגין יכולת מצוינת ויוסי ביטרמן הראה שוב כמה הוא אפקטיבי ויעיל עם הגנה מצוינת ויצירת מצבים בהתקפה.
אשדוד עם מאזן של שני נצחונות והפסד בודד כאשר בשבוע הבא האלופה הפועל ראשל״צ מגיעה להתארח בהר הגעש האדום. זהו מבחן רציני לאשדוד שיכולה להוכיח שהיא הולכת לדבר חזק מאוד העונה בכל המפעלים.
זאת ההזדמנות לאחל מזל טוב ליו״ר האגדי של המועדון עופר קושמרו שחוגג 59 ועדיין נשאר עם נשמה צעירה. מאחלים לו לראות רק הצלחה ואושר מהקבוצה ומהאגודה אוהבים ומוקירים הפועל אשדוד!!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך