מתכוננים לליגה

ליגת העל בכדורסל תיפתח בשבוע הבא, ומכבי אשדוד שוויתרה על השתתפות ב"משחקי הראווה" שבמסגרת גביע ווינר, קיימה שני משחקי אימון בשבוע האחרון, מיקל גלאדנס, הזר האחרון שהצטרף לקבוצה, קוצר מחמאות
מחכים ליהוא אורלנד
מחכים ליהוא אורלנד . שחקני מכבי אשדוד

במסגרת ההכנות לפתיחת העונה של מכבי אשדוד בכדורסל, הקבוצה קיימה בשבוע החולף שני משחקי אימון. הראשון מול העולה החדשה, מכבי קרית גת באשקלון והשני מול נס ציונה. במשחק הראשון אשדוד גברה על העולה החדשה קריית גת באולם באשקלון, 75-92, ונראתה טוב מאד, במיוחד בהתחשב בעובדה כי קריית גת ניצחה את כל משחקי האימון הקודמים שלה. המשחק נפתח בלי יותר מדי הגנות של שתי הקבוצות, כשאשדוד מסיימת את הרבע הראשון ביתרון 23:26. ברבע השני קריית גת המשיכה בקצב קליעה גבוה, אך הצליחה לעצור את אשדוד על 15 נקודות בלבד וירדה להפסקה כשהיא ביתרון 41:45. המחצית השנייה הייתה סיפור אחר לגמרי. הקבוצה המקומית קלעה 30 נקודות בלבד, וראתה את אשדוד מסיימת את הרבע השלישי ביתרון 59:65, וברבע האחרון בורחת בדרך לניצחון 75:92.
לאשדוד: צ'ארלס תומאס 28, אייזיאה סוואן 14, דיאנטה גארט 12, מיקל גלאדנס 10, 8 ריבאונדים ו-2 חסימות.

יומיים לאחר מכן אשדוד הפסידה לנס ציונה במשחק אימון, 69-65. נס ציונה שיחקה ללא יובל נעימי, ואילו איגור נסטרנקו שותף במשך בדקות מוגבלות אך שלטה בפתיחה וירדה ביתרון 9:16 עם סיום הרבע הראשון. אייזיאה סוואן המצוין שמר את אשדוד בתמונה והיא צימקה עד לסיום המחצית שהסתיימה ב- 32:36 לנס ציונה. המחצית השנייה נפתחה בשליטה מוחלטת של נס ציונה שעשו כמעט כל העולה על רוחם במגרש והגיעו ליתרון שיא בן 12 נקודות (49:61) בתום הרבע השלישי. ברבע האחרון אשדוד כבר נראתה טוב הרבה יותר אך לא הצליחה למנוע את ההפסד, 69:65 בסיום.

קלעו לאשדוד: אייזיאה סוואן 18, צ'ארלס תומאס ומיקל גלדנס (12 ריבאונדים) 11 כל אחד, דיאנה גארט ו-ווילי וורקמן 7 כל אחד, יהונתן שולדבראנד 6, ג'רמיין הול 5. הסנטר מיקל גלאדנס גורף מחמאות רבות ובקבוצה הביעו שביעות רצון רבה מהשתלבותו המקצועית והחברתית. גלאדנס תורם לאשדוד בדיוק כפי שציפו מ"האיש הגדול" שקוטף ריבאונדים, חוסם ותורם רבות למשחק ההגנה, ונראה שהוא השחקן לו חיכו באשדוד.

את הליגה תפתח מכבי אשדוד במשחק חוץ קשה מול האלופה, הפועל ירושלים ביום ראשון הקרוב ה- 11 באוקטובר בארנה בירושלים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך