נשבר המנחוס! בדרך לתואר ראשון?

לאחר מספר כישלונות כואבים בבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה, מ.ס. אשדוד גברה על הפועל חיפה בתום 120 דקות ללא שערים והעפילה לשמינית גמר גביע המדינה * בכך הראתה הקבוצה פעם נוספת כי הווינריות אותה היא מציגה לאחרונה אינה חד פעמית

עם היוודע תוצאות ההגרלה של סיבוב ח', במ.ס. אשדוד קיבלו אותה ברגשות מעורבים. מצד אחד, אמרו כי זו ההגרלה הכי קשה מבין קבוצות ליגת העל (גם משחק מול הפועל חיפה המתאוששת וגם בחוץ). מצד שני, כולם יודעים כי בגביע הכל יכול להיות ואי אפשר להימנע ממפגשים עם קבוצות טובות.

אל המשחק ביום שלישי האחרון הגיעו שתי הקבוצות כשהן במומנטום חיובי. מ.ס. אשדוד לאחר ניצחון חוץ בסכנין וקאמבק הרואי מול בית"ר ירושלים, ואילו הפועל חיפה צברה 10 נקודות מתוך 12 אפשריות בארבעת המחזורים האחרונים, כולל ניצחון חוץ כאן באשדוד.

המשחק התנהל בקור מקפיא, כשהרוח היורדת מהר הכרמל לא פסחה על אצטדיון סמי עופר, והשפיעה הן על השחקנים והן על כמה מאות הצופים האמיצים שנאלצו לסבול 120 דקות של משחק נטול שערים, שהוכרע מהנקודה הלבנה בשעת לילה מאוחרת.

המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה, ונראה כי מזג האוויר השפיע גם על תפקוד השחקנים והריכוז שלהם מול השער. על כך יכולים להעיד דויד סולארי ומוראד אבו ענזה, שהגיעו במהלך המחצית השנייה לשתי הזדמנויות פז אל מול שערו של קובאר, אך החמיצו ברשלנות. משחק טוב היה לירו בלו שהרבה לנוע מצד לצד, לבשל מצבי הבקעה לחבריו וגם לאיים על השער ולמצוא פעמיים את קורת שערו של קובאר, שרק במזל הצליח לשמור על רשת נקייה במשך 120 דקות.

אל בעיטות ההכרעה ניגשו שחקני אשדוד כשעננה שחורה מרחפת מעל לראשיהם, זכר לכל אותם קרבות פנדלים אותם הפסידו. למעשה, מאז נוסד המועדון, מ.ס. אשדוד הפסידה בכל הפעמים בהן נאלצה להגיע להכרעה מהנקודה הלבנה. היה זה בגמר גביע הטוטו מול הפועל פתח תקווה, בחצי גמר גביע המדינה מול בני יהודה, מול צפרירים חולון ומכבי נתניה בשלבים שונים ובעונות שונות, וכמובן בשנה שעברה בשמינית הגמר מול רמת השרון.

אבל ניר קלינגר ושחקניו מוכיחים לנו בשבועות האחרונים כי הם לא מתרשמים מסטטיסטיקה ולא עושים חשבון לתדמית, ומציגים הרבה אופי ובעיקר ווינריות. בזה אחר זה ניגשו אל הנקודה הלבנה דויד סולארי, ירו בלו, תום מונד ומוראד אבו ענזה וכבשו אחד אחרי השני, כאשר בתווך היו אלה סטיבן כהן (מחוץ למסגרת) ורועי שוקרני (הדיפה גדולה של מרציאנו) שהחמיצו עבור המארחים. שחקני אשדוד חגגו את הרגע ההיסטורי הקטן הזה עם מעט האוהדים האמיצים שעשו את הדרך הארוכה אל חיפה הקפואה, אך חזרו עם חיוך גדול על השפתיים ושמחה גדולה בלב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך