לרזות בארבעים יום לפי תורת הבודהיזם

אמיר גז
אמיר גז

הכותב : אמיר גז

מרבית המדע המתפתח היום כבר היה קיים למעשה לפני הרבה מאוד שנים, אנחנו רק עכשיו בעזרת המדע מתחילים לגלות את הדברים מחדש. תורת הבודהיזם מסבירה כבר מאות שנים את הדרך הנכונה לרדת במשקל ולשמור על אורך חיים בריא ונכון.

בעזרת שיטת ארבעים יום ( פורטי דייס) אנחנו מיישמים את תורת הבודהיזם ומביאים לישראל את השיטה הנכונה והטבעית ביותר לירידה במשקל.

איך מרזים בארבעים יום לפי הבודהיזם:

בתורת הבודהיזם, מרבית העבודה על ירידה במשקל היא בכלל מנטלית והרבה פחות פיזית, כלומר הנפש צריכה להכין את עצמה לדברים שהולכים לעבור על הגוף. ברגע שהנשמה מוכנה, לגוף הרבה יותר קל לרדת במשקל.

בנינו את שיטת ארבעים היום, כדי להתאים לשלבי הפעילות לפי הבודהיזם, והנה השלבים שכבר עזרו למאות אנשים לרדת במשקל:

החלטה פתאומית ומהירהרובינו תמיד נוטים לתכנן את הדברים למחר, שבוע הבא וכן הלאה. הבודזהיזם טוען שזה לא נכון, הדרך היחידה לצאת לדרך עם שינוי משמעותי בחיים, זה על ידי החלטה מהירה ופתאומית שלא נותנת לראש להכין רשימת תירוצים שישללו את הרעיון. כלומר, ברגע זה לקבל החלטה– “אני הולך ברגע זה לעשות הכול כדי לרדת במשקל". עכשיו.

עזרה חיצונית קבועההבוזהיזם המציא במובן מסוים את שיטת המנטורינג, כלומר שהאדם לא מסוגל לעשות את השינויים הגדולים בחייו בעצמו. הדבר נהוג גם ביהדות, כאשר יש מצווה גדולה וקריטית לעשות לך רב שידריך אותך לאורך הדרך.

הבודהיזם טוען את אותו דבר בדיוק, “קח לך מנטור שידריך אותך, ויצעד איתך לאורך הדרך ויעזור לך לרדת במשקל". הרי לבד אנחנו לא מצליחים לעשות שינויים גדולים, כבר למדנו את זה מהחיים.

תעשה צעדים קטנים ויציביםהבעיה עם שינויים גדולים שמבוצעים בצעדים גדולים, זה שאנחנו נוטים להתעייף מהר מאוד מצעדים גדולים. לכן הבודהיזם מלמד שהדרך הנכונה היא לעשות צעדים קטנים ויציבים לואורך זמן, שיעזרו לך לבנות הצלחה לטווח ארוך.

אמץ את השיטה כדרך חיים הנכונההבודהיזם טוען שכל דבר שאדם עושה צריך להיות דרך חיים, כלומר לא רוצים לרדת במשקל, אלא חיים חיים בריאים לאורך כל החיים. לא עושים דיאטה אלא חיים נכון, להפוך את השינוי לקבע בחיים שלכם.

אם אתם רוצים לדעת עוד טיפים ולהתנסות בשיטת ההרזייה של ארבעים יום, אנחנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ בחינם ואימון התנסות.

שלכם, אמיר גז מאמן לחיים

http://www.4944.co.il/

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך