מחפשים לופט אשדוד זה המקום? הנה כמה טיפים שצריך לדעת

מחפשים לופט לחגוג בו מסיבת רווקים? הנה כמה דברים שאתה חייב לקחת בחשבון לפני בחירת הלופט המתאים לכם. אז הנה קריאה נעימה. כל המידע נמסר על ידי שרון פור מרד לופט באשדוד.

אז הנה הטיפים של שרון פור לבחירת מקום מתאים:

1. תבחרו את המקום המתאים לכם, הדילמה היא בעיקר מתאימה אם אתם חוגגים מסיבת רווק'ים למישהו בגיל מבוגר יותר. אם אתם בגיל 30 פלוס, אולי שווה לכם לשקול לעשות את המסיבה במקום שהוא לא העיר שאתם גרים בה, אלא בצפון הרחוק או הדרום.

הסיבה לכך היא שאנשים עם ילדים שחוגגים אירוע בקרבת הבית נוטים לברוח כבר בלילה ולא להישאר בלילה לישון. לא שיש בזה משהו לא בסדר, אך זה בדרך כלל לא התכנון של מארגן המסיבה. אז אולי בידוד בצפון הרחוק ימנע את הבריחה.

2. האם יש לכם מקום לעשות קניות ליד המקום? כאשר מארגנים מסיבת רווקות או רווקים, ישנה בעיה קבועה שאנחנו מכירים אותה תמיד ונתקלים בה כל הזמן. לא משנה כמה אוכל וחטיפים תביאו איתכם, ייגמר לכם באמצע.

אז אם אתם מארגנים את המסיבה שלכם במקום מבודד כל שהוא, אתם עלולים להיתקע ללא מקום להצטייד בו מחדש. וזה מצב לא רצוי. אצלנו למשל באזור התעשיה, תמיד קיימים קיוסקים פתוחים שניתן לקנות בהם צידה למסיבה.

3. האם יש לכם מקום לצאת בו? החברה הצעירים יותר, מחפשים מקום ללכת לשתות בו בירה או וודקה, הבנות שחוגגות מסיבת רווקות רוצות ללכת לשתות קפה או עוגה, במידה ואתם נמצאים במקום מבודד מאוד, עלולים להיקלע למצב שבו אין בכלל לאן לצאת. זה בעיה נפוצה במסיבות רווקים.

לכן חשוב מאוד לבדוק את הדבר הזה במידה ואתם שוקלים לצאת לבלות במהלך המסיבה שלכם. מיותר לציין שבאזור התעשיה של אשדוד קיימים מקומות בילוי המתאימים לכל מטרה ומגוונים מאוד.

4. ציוד של המקוםלכאורה כאשר מארגנים מסיבת רווקים, נוטים לחשוב שכל הציוד הוא אותו דבר, ולא כך הדבר בכלל. לופטים באשדוד הם בדרך כלל מצוידים היטב אבל עדיין אחרי הרבה שנות ניסיון באירוח מסיבות, אני כבר יכול להעיד שזה לא מובן מאליו. הנה דוגמה מצחיקה: מסיבת רווקים שאחד האורחים בה הוא זמר חובב לא מוצלח היה חובב קריוקי שהיה הורס את המסיבה לכולם, מארגן המסיבה וידא חמישים פעם איתי שאין במקום מערכת קריוקי או שניתן להוריד אותה בזמן המסיבה. רוצים בריכה? תוודאו שקיימת בריכה. רוצים מים קרים? תוודאו שזה אכן קיים. שום דבר הוא לא מובן מאליו.

אם יש לכם שאלות שאתם רוצים לשאול בקשר לארגון מסיבת רווקים או רווקות, אחנו בצוות הרדלופט נמצאים כאן כדי לענות על כל שאלה

שרון– 0526651665

http://www.redloft.co.il/

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך