עוזר מאמן מ.ס אשדוד לשעבר רץ למועצה

אבי בוגלה, שהיה אחד מעוזרי המאמן של רן בן שמעון עד לעונה האחרונה, ומאמן במחלקת הנוער של מ.ס אשדוד במשך 8 השנים האחרונות, החליט לרוץ למועצת העיר קריית-מלאכי. בוגלה: " מאמין שהפעם יהיה סגן ראש עיר אתיופי, שזו היסטוריה בקרית מלאכי. אנחנו באים לשנות ולא להשתנות".
אבי בוגלה במ.ס אשדוד עם רן ב שמעון ומשה אוחיון.

אומנם באשדוד עסוקים מאוד בבחירות המוניציפאליות, אבל שווה לשים לב גם למקום לא רחוק מכאן – קריית-מלאכי. מסתבר כי למועצה שם ירוץ בחור צעיר ונמרץ, שראינו אותו נמרץ לא פעם גם על הדשא במגרשים באשדוד.

אבי בוגלה 33, היה במשך 8 השנים האחרונות במחלקת הנוער של מ.ס אשדוד, שם שימש כמאמן ובשנתיים האחרונות היה בנוסף אחד מעוזרי המאמנים של רן בן שמעון שאימן את הקבוצה הבוגרת. כעת בוגלה מתמודד ברשימת "רוח חדשה" למועצת העיר קרית-מלאכי, ויש לו סיכויים לא קטנים בכלל להיכנס למועצה.

חבר המועצה בוגלה?

את ההחלטה לרוץ למועצה הוא פרסם בדף הפייסבוק שלו וכתב בין הייתר: "

"אחרי שנים של מעורבות פוליטית מוצלחת בעיר בתחום הספורט, החינוך הבלתי פורמלי, החברתי וכ"ו. החלטתי להתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר, יחד עם חברי ורעי, חבר המועצה מר יעקב טלה ועוד רשימה מפוארת וראויה לשמה. רשימה שהתחברה לה ממקום של אמת, אהבה ונתינה לקהילה ולציבור, ממקום נקי שמוכן להקריב את עצמו עבור אותו ציבור שבחרנו להיות עבדיהם הנאמן. לכן, ההחלטה להיות שותף עם אנשים איכותיים וערכיים כאלה הייתה קלה מאוד ולא הייתה מוטלת בספק. ההחלטה התגבשה אצלי בעקבות ההרגשה שאנחנו כקהילה חייבים לדרוש יותר ולקבל יותר, לא ממקום של נחיתות חלילה אלא דווקא ממקום של חוזקה. להיות  קהילה מובילה ולא נגררת, קהילה מעיזה כשהמילה עשייה חקוקה כנכס צאן ברזל בראש מעייניה. הקהילה שלנו מהווה אחוז גבוה יחסית לשאר הקהילות בעיר בפרט ובארץ בכלל ולכן, באופן טבעי, אנחנו באים ממקום של חוזקה ולא של חולשה!

בוגלה הוסיף עוד: "אנחנו חייבים לומר לכל אותם אלה אשר מטרתם לפצל אותנו בכל מחיר (כי זה משרת את האינטרס שלהם בלבד), שהפעם נהיה בפרונט כדי להוביל את העיר קדימה. העובדה מוגמרת".

מה קרה אבי? למה לך פוליטיקה עכשיו?

"מי שמכיר אותי יודע. אני שנים מעורב ועושה. אני חי את האנשים. זה היה מתבקש. בעשר השנים האחרונות אני שותף מלא בקבלת ההחלטות בקרב קהילת יוצאי אתיופיה, ולא רק".

באיזו מפלגה את רץ?

"מפלגה שנקראת "רוח חדשה", בראשות יעקב טלה, שהוא חבר מועצה מכהן".

איזה מספר אתה שם?

מספר 2

יפה. יש לך סיכוי להיכנס למועצה?

"סיכוי גדול, עם עבודה טובה ונכונה. קהילת יוצאי אתיופיה מהווה 16 וחצי אחוז מקרב תושבי קריית מלאכי".

במה תרצה לטפל אם וכאשר תיבחר?

"בסטודנטים, בצעירים, בכדורגל שהוא קרוב לליבי ואהבת חיי. בעיקר בלתת תקוה לתת ואופק. אני בן 33, מגיל 3 בקרית מלאכי, וכלום לא השתנה. אז הגיע הזמן"

תרצה יום אחד להתמודד לראשות העיר?

"כרגע זה לא בראש מעיניי. אבל אני חושב גם רחוק יותר. אני מאמין שהפעם יהיה סגן ראש עיר אתיופי, שזו היסטוריה בקרית מלאכי. אבל הכי חשוב זה שאנחנו באים לשנות ולא להשתנות.

בהצלחה

"תודה רבה"

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך