פני הרשע \ אורלי עצבנית

עברתי דבר או שניים בחיים… ודבר לא מפחיד אותי, מלבד אלוקים. אך לאחרונה, נפל דבר במדינה… מול עינינו, בארץ שלנו, אנו רואים את פני הרשע והשטנה. הרשע מגיע בצורת מפגינים, פורעי חוק שחושבים שהארץ שייכת לאימא שלהם… פריבילגים חצופים, מבעירים את המדינה, ודורשים שהממשלה תמלא את דרישותיהם.

יש פה מי שמושך בחוטים באין מפריע… מי שדואג להבעיר את השטח, זה שאת כל העסק מניע. והאנטי הזה חדר לצבא הגנה לישראל… הטייסים, שחושבים שהם מורמים מעם, ומודיעים שלא ישרתו גם אם מלחמה תחל. ובעיני מי שמחליט להפסיק להגן על המולדת כי ביבי הוא ראש הממשלה, דינו להיזרק מהצבא בבושת פנים, ללא כל מחילה.

 

והכנסת מעבירה את החוק על צמצום חוק הסבירות… ובחוץ המפגינים מלמדים אותנו שיעור באלימות. והמשטרה, כבר כמה שעות טובות מתקשה להשתלט על פורעי החוק שאין להם אלוהים… אם היה מדובר בחרדים, או אתיופים, מזמן היו אותם מפנים.

והייתה גם הפגנת הימין בתל אביב… ולא היה צריך להיות חכם גדול, כדי להבין מי הקהל שמסביב. מלח הארץ להתפאר, אוהבי המדינה ללא כל תנאי, אלה שהצביעו בקלפי, לימין, ואת ביבי רצו כראש הממשלה בוודאי.

ואתה לא יכול שלא להשוות בין האנשים… בין ההפגנה הזו להפגנות השמאל האלימות עם המראות הקשים… אני מוכנה להישבע, שראיתי כמה במחאה… מניפים ידיים במשהו, דומה למועל יד, אוי לזוועה.

 

ובימין אתה רואה את הנשים, הבחורות שמפגינות… וכמה שהן לאלה מהשמאל, לא דומות. שם בשמאל ניראה להן שהגיעו לפסטיבל רוק, בומבמלה, או כל קרנבל אחר… לי ניראה שלקחו חומר והרבה, מהסוג המעורר.

 

ביבי היקר, רוב העם, השפוי מאחל לך בריאות איתנה… החלק בעם שבחר בך ודואג לעתיד המדינה. אל תתכופף בגלל מפגינים פורעי חוק, כי אם תוותר להם היום, מחר הם ילכו הרבה יותר רחוק… מחר הם יצאו לרחובות כי לא יתאים להם שאמסלם לדוגמה, יקבל תפקיד חשוב… הם ישרפו את המדינה, בכל פעם שמשהו לא יהיה עליהם אהוב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך