אלוי לוי יחזור היום ארצה ויתחיל את ההכנות לעונה הבאה במ.ס אשדוד

אמור תחילה לחתום על חוזהו. יצטרך להתמודד עם מספר שינויי צפויים. יואב ג'ראפי בודק אופציות, אבל עשוי להישאר. צבטוקביץ' אמור לעזוב, אבל טרם סוכם.
אלי לוי..

אלי לוי מאמנה המיועד החדש של מ.ס אשדוד אמור לחתום בימים הקרובים על חוזהו בקבוצה ולהתחיל לעבוד. לוי נמצא בחופשה בחו"ל והוא אמור לחזור היום, שני, ארצה. לוי לאחר החתימה יתחיל לעבוד ויש לפני מספר דברים שיצטרך להתמודד איתם.

. ברור לו שצריך שינוי בכל עמדה. הבלם נאננד צבטוקיבץ' יעבור ככל הנראה לראפיד וינה, למרות שלא כל התנאים בין המועדונים סוכמו, והוא חייב מישהו אחר במקומו בהגנה. בקישור אין לו כרגע עושה משחק שכן כל עושי המשחק של הקבוצה, חמודי כנעאן (שנבחר לפריצת העונה של ארגון השחקנים), מושבת עד אמצע העונה הבאה וגם לוקאס סלינס הברזילאי ומיכאל אוחנה סיימו עונה כפצועים, או כחוזרים מפציעה. הוא יצרך קשר עושה משחק. בהתקפה הוא חייב חלוץ אפילו שניים שייצרו מספרים.. או במילים אחרות…שערים. גם בעניים הזרים יהיה שוני ורוב הזרים, כולל אלה שחוזרים, מהשאלה לא ימשיכו. את זה הוא מבין. שאלה מעניינת אחרת היא הצוות המקצועי שעטף את בן שמעון. נראה כי לפחות חלקו ישונה. אבל כאמור זה ראשוני וצריך לחכות ולראות.

לגבי השוער יואב ג'ראפי, הרי שהוא בודק אופציות, אבל ייתכן כי יישאר. שמו של שוער באש בע אריאל הרוש עלה, אבל הוא לא המועמד היחיד אם ג'ראפי אכן יעזוב. ברור גם שלוי כמאמן הנוער ישתף לא מעט צעירים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך