ראיון ראשון מאז הפציעה "אני רוצה לחזור לשחק כדורגל כמה שיותר מהר"

לחמודי כנעאן, שחקנה המוכשר של מ.ס אשדוד, כבר היו תוכניות לשחק באירופה * אך פציעה קשה בתוספת הזמן בדקה ה-100 במשחק מול מכבי ת"א הביאה לקרע ברצועה הצולבת, לניתוח, וכרגע לדחיית החלום האירופאי שלו * כנעאן למרות הפציעה, שומר על אופטימיות ומאמין שלכל דבר יש סיבה * כנעאן: "אני מאמין באלוהים, ויש לזה סיבה טובה שזה קרה"
צילומים: טל אקוקה

בדקה ה-100, מיד עם שריקת הסיום לתוספת הזמן במשחק מול מכבי ת"א, לפני כשלושה שבועות, הפנים של אנשי מ.ס אשדוד אמרו הכל. כולם ראו איך בדיוק בסיום המשחק, השחקן הכל כך מוכשר של מ.ס אשדוד, יצטרך לעבור ניתוח ולגמור את העונה הזו, וכנראה גם את הסיבוב הראשון של העונה הבאה. אבל בעיקר הפציעה גנזה בשלב הזה את החלום הגדול – אירופה. כנעאן בראיון ראשון לתכנית הספורט "ספורט סידי", באונליין טי וי", מאז הפציעה מספר מה עובר עליו, על הרצונות בעתיד, אבל בעיקר משרה המון אופטימיות.

חמודי כנעאן מה שלומך?

"מצוין".

נשמע שאתה מאוד אופטימי

"מה יש לי לעשות. לא יעזור לי להיות בדיכאון. אני מאמין באלוהים. מאמין שזה בא מלמעלה. זה כתוב מלמעלה. מה שצריך לקרות יקרה, ואולי מחכה לי משהו יותר טוב".

מה איתך כרגע?

"עברתי ניתוח ברביעי לפני כשבועיים ואני עובר עכשיו טיפולים על הרגל".

אני מחזיר אותך לרגע לאותו אירוע, דקה 100 במשחק מול מכבי ת"א. עוד רגע המשחק נגמר, ודווקא אז אותה פציעה נוראית.

"כן גם אני חשבתי שזה נגמר. ניסיתי לקחת את הכדור, החלקתי ולא שמתי את הרגל נכון ונפלתי לא נכון על הרגל. ידעתי שנפצעתי, אבל לא חשבתי שיש כזה נזק גדול. היו לי כאבי תופת לשתי דקות ואח"כ לא הרגשתי כאב. רציתי אפילו לקום ולצאת על הרגליים".

כשהודיעו שזה קרע בצולבת מה הרגשת?

"אי אפשר להסביר את זה. כל הרגשות יוצאות באותו רגע, אבל אתה שותק כי אין לך מה להגיד. כשהודיעו לי היו 5 דקות של דממה. לא ידעתי מה להגיד".


עמדת כבר בפתח היציאה לכדורגל האירופאי. על פי מקורות לליגה הספרדית השנייה

"כבר אין את אירופה כרגע, אז בשביל מה לדבר על ההצעה שהייתה".

בשלישי הבקוצה שלך, מ.ס אשדוד שיחקה בחצי הגמר. בטוח היית רוצה להיות שם.

"ברור. הייתי מת להיות בחצי הגמר. אבל זה המצב, אין מה לעשות".

מיכאל אוחנה לוקאס סלינס וטום בן זקן. חבריך לקבוצה, עברו גם הם ניתוח כזה בצולבת, זה מקל על המחשבה לחזור למגרשים כמותם?

"הרבה מהם אמרו לי שהם חזרו חזקים יותר אחרי הניתוח הזה. אבל כמו שאמרתי לך, אני מאמין באלוהים, ויש לזה סיבה טובה שזה קרה".

מתי נראה לך תחזור?

"אני מאמין לקראת דצמבר ינואר. תלוי בשיקום ובטיפולים, אבל אני מקווה שזה יהיה בערך בזמן הזה".

מה החלום שלך. מה אתה רוצה מלבד להבריא?

"אני רוצה לחזור כמה שאפשר יותר מקודם. לחזור לשחק כדורגל, מה שאני הכי אוהב ומשם השמיים הם הגבול".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך