איבדו את הבית

משחק מצוין של אליצור רמלה העניק לה ניצחון 85:96 באשדוד על מכבי בנות אשדוד, במשחק הראשון של סדרת גמר הפלייאוף והעביר אליה את הביתיות. אוסטין הצטיינה עם 39 נקודות. המשחק השני ברמלה ביום חמישי.

זה היה משחק יוצא דופן באיכותו, משחק שראוי לפתוח סדרת גמר פלייאוף בין שתי הקבוצות הטובות בליגה לכל אורך העונה. זה נגמר בניצחון של רמלה 85:96, שהעביר אליה את יתרון הביתיות. המשחק הבא יהיה ברמלה בחמישי.

הרבע הראשון עמד כולו בסימן אליצור לנדקו רמלה, או ליתר דיוק בסימן שאקירה אוסטין (39 נקודות בסיום). הרבע נגמר ב- 19:33 לרמלה.אוסטין יצרה עוד ארבע נקודות מהירות בתחילת הרבע השני ושלשות של עדן רוטברג ואלינה בבקינה העלו את רמלה ל-43 נקודות זכות אחרי פחות מ-13 דקות משחק. 55:41. במחצית. זה נראה גמור.

שתי הקבוצות נראו מעט יותר מסודרות והרבה יותר עייפות עם פתיחת המחצית השנייה. מה שהשפיע יותר מכל על המשחק של אשדוד הייתה העבירה הרביעית של קמבייג', שירדה לספסל והשאירה את הצבע פנוי לאוסטין.  55:69 לרמלה בתום הרבע השלישי. אשדוד חזרה הרבה יותר אגרסיבית לרבע האחרון. אבל שמונה נקודות רצופות של רמלה הפכו משחק צמוד יחסית של 10 נקודות הפרש ליתרון 18 גדול לזכות האורחות, ו- 85:96 בסיום לרמלה, שעולה ל-0:1 בסדרת הגמר ומעבירה אליה את יתרון הביתיות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך