חן עשור בכנסת

"דיי לתלונות שווא" – חן עשור השתתפה בדיון מיוחד בכנסת בהשתתפות חברת הכנסת טלי גוטליב

דיון חשוב בכנסת ישראל אשר עסק בנושא "תלונות שווא בתהליכי גירושין", הביא להזמנת אשת התקשורת חן עשור לדבר בדיון מיוחד בנושא - "זאת גאווה עבורי, אמשיך לעבוד ולעזור לאותם אבות אשר חווים השפלות וכאב רב בשל תלונות שווא"

היום (שלישי) התקיים דיון חשוב ובנושא שלא רבים מדברים עליו – "תלונות שווא בתהליכי גירושין", הדיון בראשות חברת הכנסת טלי גוטליב וחברי כנסת אחרים, עסק בנושא שנוגע רבות לאבות גרושים והוא "תלונות שווא". מדובר בתלונות למשטרה של נשים בתהליכי גירושין שנועדו לפגוע בגבר ובעצם להרחיקו מהבית ולזכות בתנאי משמורת טובים יותר.

חן עשור שעוסקת בנושא הזה בשנים האחרונות ואף הפכה לקול נשי בולט וחשוב בתחום, הוזמנה גם היא לצד ד"ר גדי טאוב, אנשי משטרה בעבר, רבנים ואבות אשר חוו על בשרם תלונות שווא. הדיון שערך שעתיים שודר בשידור חי בערוץ הכנסת והביא סיפורים קורעי לב מצד אבות גרושים ומנגד חברת הכנסת גוטליב הבטיחה שתעשה כל מה שביכולתה לעשות בכדי לעשות סוף לנושא הכאוב הזה.

"זה היה דיון מאוד חשוב, ובאופן אישי אני מאוד גאה שהוזמנתי לדבר בנושא. זהו סימן דרך חשוב בקריירה התקשורתית שלי. אני עוסקת בתחום הזה מספר שנים ורואה את הכאב שאותם אבות עוברים. הבטחתי לעשות כל מה שביכולתי לעשות בכדי לעזור להם. לכן אני גם מעלה בערוצי התקשורת שלי את העניין ומציפה אותו כל הזמן. אני מודה לברת הכנסת גוטליב על הדיון המרתק ומקווה שדברים ישתפרו והחוק ישונה ויעזור לאותם גברים. אני מבטיחה להמשיך ולעבוד למען אותם אנשים ולעזור להם".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך