עלה לה…

לא יעזור לכם. או בעיקר לכן, כשאנחנו מראים עד כמה אתן רצויות, יודעות מה, וגם ההפך, זה עולה להם...וגם כיצד זה עלה לה אצלי...וכן יש פתרון. נו מה חשבתם. רק שלא יעלה לכם בבקשה בגלל זה...
חכם סידי.

אז היא אמרה לי שהיא רוצה הפסקה. מה שנקרא בשפת הגברים "טיים אאוט,, שזה בעיקר אוואט ופחות טיים. צריכה הפסקה לפחות ב-24 השעות הבאות, כי היא לא יכולה לראות אותי כי הגזמתי. הגזמתי, נכון, אבל עדיין מה זה לא לראות אותי? אם הייתי ילד בן 9 הייתי שואל אם חירב…נו.. לה על העיניים, אבל אני לא, אז לא אמרתי. אבל וואלה קיבלתי את ה"סביבון" ולא בחנוכה, זה דווקא היה בפורים. ומי אשם אני. פעמיים.

אהה אתם שואלים למה פעמיים ? כי פעם אחת שבאמת התנהגתי כלפיה כמו איזה פח שמשמש לכל מיני דברים שאנחנו זורקים, ופעם שנייה שהבאתי אותה למצב שהיא מבינה שהיא עבורי מספר אחת, ואין מספר שתיים. וכשאין מספר שתיים, או ההרגשה שלא רוצים מספר שתיים, אז דבר אחד ברור קורה – עולה לה.

וזה עלה לה…איפפפ כמה זה עלה. לי זה עלה בבריאות. פתאום היא לא רצתה לראות אותי. זו שהסכימה להיות חלק מהצל שלי על בסיס קבוע, מבקשת את השקט שלה. זו שכל פעם שאני בקשתי קצת הפסקה ממנה עשתה רעש של צלול בבית הספר. כן. ממש אותה אחת. אותה אחת שרק הזכרתי שם שמזכיר צליל של אישה, ניתקה לי בפנים מעצבים. פתאום היא, היא, לא רוצה לראות אותי. מה זה עלה לה. עף לה.

יש פתרון חכו עם זה רגע. הוא יבוא אח"כ. אבל בינתיים המצב איתה רק הלך והחמיר. כשהגברת, נקרא לה הגברת ד', הבינה שאני במצב נחות, היא "עלתה" הסוס ו"דרסה" אותי עוד קצת. ככה שארגיש סמרטוט בין סמרטוטים. היא הוסיפה כל מיני מאפיינים שלילים שלי, שאגב בנינו חלקם נכונים, ונאמה גם שהיא לא יודעת מה היא רוצה עלאק לא יודעת, רק לפני כמה חודשים לא ידעה אם היא יכולה לגשת אללי מבלי שאשרתי לה, אבל בכל זאת הגיעה כמו נערה עם קוקיות שמחכה לחתימה של הזמר המוערץ עליה. ממש ככה. אבל עכשיו, עכשיו עלה לה. וכשעולים קשה מאוד לרדת.

והנה לכם הפתרון, גם כי חיכיתם יפה. במצב כזה, שהייתם מספיק מטומטמים להביא אותו עליכם, יש לכם רק דבר אחד לעשות – להיות גברים (טוב , זה יכול להיות גם ההפך אבל מה תרצו שאכתוב תהיו נשים? ומי שרוצה זה הזמן להתלונן בנעמ"ת),  ולהגיד לה, עלה לך? תישארי שם למעלה, אבל כשתרדי לחפש אותי, אני לא אהיה שם. חשוב מצדכם להבין שפוזיציית הסמרטוט רק מגדילה את המרחק בינכם. לקחת כמו שחקן "פוקר" מחושב את הסיכון, שזה ייגמר שם, אבל אם לא ייגמר שם, אז תראו כמה פתאום האוויר ירד בצד השני והיא מגיעה שוב לצדכם. רק תזכרו, לצדכם…לא מתחתיכם…כי אז יעלה לכם….

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך