בעקבת הלחץ: מ.ס אשדוד תשחק בחצי הגמר מול נתניה בבלומפילד

מועדון ספורט אשדוד פנה ליו״ר ההתאחדות שינו זוארץ בעניין.. לאחר שכל ארבע העולות לחצי הגמר נתנו את הסכמתן, הועבר המשחק לבלומפילד. ממ.ס אשדוד נמסר: "המועדון מברך על ההחלטה בשם אוהדי הקבוצה ושאר תושבי העיר אשדוד".

בעקבות פניית מועדון ספורט אשדוד ליו״ר ההתאחדות שינו זוארץ לערוך את משחק חצי גמר גביע המדינה מול מכבי נתניה באצטדיון בלומפילד ולא בסמי עופר, הנחה זוארץ לבחון את הנושא. לאחר שכל ארבע העולות לחצי הגמר נתנו את הסכמתן, אישרה ועדת ליגה וגביע כי משחק חצי הגמר בין מ.ס. אשדוד ומכבי נתניה יתקיים באצטדיון בלומפילד.

שינו זוארץ, יו״ר ההתאחדות לכדורגל: ״מפגשי חצי גמר גביע המדינה הם לא רק הישג מקצועי עבור הקבוצות המשתתפות אלא גם יום חג לאוהדים. הסכמת ארבע הקבוצות לשינוי במיקום אחד מחצאי הגמר היא דוגמה נהדרת לערבות הדדית ושותפות אמיתית, שראוי כי תהיה מופת עבור האוהדים. אני מצפה להגעת קהל רב ככל האפשר לשני המשחקים ומאחל הצלחה לקבוצות״.

ממועדון ספורט אשדוד נמסר: "מועדון ספורט אשדוד מודה להתאחדות לכדורגל ולעומד בראשה מר שינו זוארץ, ולמועדוני הכדורגל מכבי נתניה, בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב שנתנו את הסכמתם להעברת משחק חצי הגמר לאצטדיון בלומפילד. המועדון מברך על ההחלטה בשם אוהדי הקבוצה ושאר תושבי העיר אשדוד. שיהיה לכולנו חג פורים שמח".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך