5 טיפים לבחירת לופט באשדוד לקראת מסיבה

שלום קוראים יקרים אנחנו נעבור היום ברשותכם על כמה טיפים קטנים שיכולים לעזור לכם לבחור בצורה נכונה לופט אשדוד לאירועים כמו מסיבת רווקים וימי הולדת. לכאורה כל הטיפים האלו ברורים, אבל תמיד צריך לשמוע שוב כדי לרענן את הדברים. לגזור ולשמור. כי תמיד צריך לזכור. הטיפים כולם ניתנו על ידי שרון פור מהרד לופט.

  1. רמת אבזור– הרבה פעמים בבחירת לופט אנחנו נוטים ללכת שבי בעקבות המחיר, כאשר המעשה הנכון הוא שצריך ללכת בעקבות האבזור שמותאם לצורך כל שהוא שקיים אצלכם. אנחנו כבר נסביר: אם אתם 15 גברים שצריכים להגיע ולחגוג מסיבת רווקים, חשוב להבין שאתם צריכים להעסיק את עצמכם במשהו, כי אתם לא יכולים לשבת ולהסתכל אחד על השני.

במיוחד כשאתם 15 אנשים, אתם צריכים הרבה מאוד אפשרויות שיעסיקו אתכם, בריכה, ג'קוזי, סנוקר, פלייסטיישן, קלפים, וכל מה שניתן למצוא. הסיבה היא שאחרת אתם עלולים להשתעמם. לכן אם עולה הפיתוי לקחת לופט זול הרבה יותר, שגם הרבה יותר קטן ואין בו כמעט דברים שניתן לעשות, זה ככל הנראה לא המקום בשבילכם.

לעומת זאת אם אתם 7 בנות, שהולכות לדבר עם סקסולוגית, אז אתם ככל הנראה לא באמת צריכים מקום יקר מדי וניתן להסתפק במקום פשוט שלא עולה הרבה.

  1. לראות תמונות זה לא מספיק– נכון שבמרבית האתרים בתחום הלופטים קימת גלריה של תמונות, אך חשוב מאוד שתבינו שזה לא מספיק. מומלץ מאוד להגיע לראות את המקום, רק כדי להיות בטוחים שאתם לא באמת נופלים עם המקום שאתם שוכרים.

הרי תמונות בהחלט יכולות להטעות, אין הבטחות בשום מקום ולפעמים מקומות נוטים להיות הרבה יותר מדי יצירתיים בתמונות שהם מעלים בעזרת פוטושופ ותוכנות אחרות שעוזרות לגרום למקומות להיראות יותר טוב מאשר במציאות.

  1. לא לשלם הכול מראש– זה בעיה קיימת בהרבה מאוד עסקים, ברגע שמשלמים מראש את כל הכסף פתאום עלולות לצוץ בעיות. ההמלצה נכונה לא רק לבחירת לופט אלא לכל דבר בכלל, תנסו בכל דבר ככל האפשר שלא לתת את כל הכסף מראש. לכל מקרה שלא יהיה מומלץ מאוד שלהשאיר חלק מהכסף לסוף המסיבה. אנחנו ממש לא צופים בעיות כל שהן, אבל כדי להימנע עדיף להשאיר חלק לסוף. גם אם אתם לא מבינים, עדיף שתעשו את זה.
  2. לסגור מראש תקלות שקיימות במקום– נכון שזה גם אולי נשמע מוגזם, אבל זה גם שווה בדיקה. יצא לכם להחזיר אוטו מושכר או ליסינג? אז אתם עושים סיבוב כדי לראות אם יש שריטות חדשות? וגם אותו דבר בהתחלה כשאתם מקבלים את הרכב? אז אנחנו ממליצים לעשות את אותו דבר בדיוק.

תעברו עם בעל המקום או המנהל כדי להראות ולראות בדיוק מה שבור או הרוס כדי שזה לא יפול עליכם בסוף. נכון שזה דברים נדירים, אבל תהיו בטוחים מה איכפת לכם, תעשו את הבדיקה הקצרה הזו מראש.

  1. תסגרו מראש עד איזה שעה ניתן להישאר– אם אתם חושבים להישאר עד הבוקר, תסגרו עם בעל המקום שאתם אכן יכולים להישאר עד הבוקר. זה סוג של תיאום ציפיות שיכול לעזור לכם להיות רגועים שלא יהיה בעיות. פשוט תעשו תיאום ציפיות כמו שצריך עם בעל המקום, כדי להחליט ולתאם עם בעל המקום מה אתם רוצים שיקרה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך