חן עשור מזהירה: "ניסו לעקוץ אותי ואף איימו עליי ברצח"

ניסיון עוקץ מתוחכם מטעם "אריה מחברת חשמל" שניסה לעקוץ את חן עשור - זה הסתיים לאחר כשבוע, מאות טלפונים ואף איומים ברצח ואונס

בתקופה האחרונה אנו עדים לעקיצות מסוגים שונים. אם זה פישינג של כרטיסי אשראי או עקיצות לגבי ביטוח לאומי או משטרת ישראל. אשת התקשורת חן עשור חשפה לאחרונה שגם היא הייתה קורבן לניסיון עוקץ מתוחכם על ידי אדם שקרא לעצמו אירה וטען כי הוא עובד בחברת חשמל. אותו אריה התקשר שבעת לילה מאוחרת ואיים על עשור כי ינתק לה את החשמל בעסק במידה ולא תשלם את חובותיה לחברת חשמל. "לא הבנתי מה הוא רוצה ממני בשעה כזאת, יש לי צ'קים שהיו צריכים להיפרע על ידי חברת חשמל בכדי לשלם את התשלומי. זה היה מוזר", מספרת עשור.

למחרת שוב חייג אליה אותו אריה מחברת חשמל. עשור בדקה מול ניציגי החברה שטענו שהוא עובד בכים בחברה. לאחר שהעבירה תשלום ראשון. החלה מסכת הטרדות ואיומים שבהמלכה ניסה לקבל ממנה כספים נוספים. עשור הבינה כי מדובר בעוקץ כרטיסי אשראי והפסיקה לשתף עימו פעולה. זה הביא למסכת איומים במוות במשך מספר ימים. אותו אריה פנה אליה אין ספור פעמים ואף איים לאנוס אותה.

"זאת חוויה לא נעימה, מדובר באדם מסוכן מאוד שאיים עליי ועל משפחתי. פניתי למשטרה ולא נעשה דבר". עשור פרסמה סרטון בעניין וגוללה את סיפורה. הסיפור שצבר תאוצה ברשת חשף עוד עקיצות מאנשים שונים שפנו לחן וסיפרו לה.

"פנו אליי הרבה עטוקבים וסיפרו כי נעצקו. אני מבטיחה לעזור לכל אדם שניסו לעקוץ אותו. למזלי במקרה שלי סיימתי את זה מהר ובתקיפות ולא הפסדתי כסף. אך מדובר באנשים חכמים, מתוחכמים ומסוכנים". מסכת עשור.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך