אלי לוי: "״אם אני אני לי, מי לי?! וכשאני לעצמי, מה אני? ואם לא עכשיו אימתי?״ 

מאמן מ.ס אשדוד ציטט את מסכת אבות לקראת המשחק בשני (אצטדיון טדי, 20.00) מול בית"ר ירושלים. בקבוצה מתעסקים רק במשחק הזה ולא בניצחון של הפועל ת"א בנתניה. "הכל תלוי בנו", ההרכב שניצח את הפועל פ"ת צפוי להמשיך.
אלי לוי. (צילום: משה סידי)

במ.ס אשדוד לא מתעסקים במשחק של מכבי נתניה מול הפועל ת"א, בדבת, בו ניצחה הפועל ת"א 0:1 והשוותה את נקודותיה לאלו של אשדוד, כשלאשדוד משחק חסר. בקבוצה מתעסקים רק במשחק מול בית"ר ירושלים, מחר שני, בטדי (20.00). באשדוד מבינים כי גם אין טעם לעשות זאת. "הכל תלוי בנו" אמרו בקבוצה.

המאמן אלי לוי התייחס למשחק תוך ציטוט ממסכת אבות: "אנחנו מרוכזים כל כולנו במטרה שלנו, במסכת אבות פרק א׳, משנה י״ד כתוב: ״אם אני אני לי, מי לי?! וכשאני לעצמי, מה אני? ואם לא עכשיו אימתי?״  אני בטוח שהמשמעות ברורה לכולם ובעיקר לצוות שלי, לי ולשחקנים שלי: אנחנו נעשה את מה שמוטל עלינו, האחריות הקבוצתית לתפקוד שלנו, ואנחנו לא נצא חובותינו לעולם. אין הרבה מה להוסיף מעבר".

כמו שזה נראה, ההרכב שניצחה את הפועל פ"ת במחזור הקודם, הוא זה אשר ימשיך לקבל קרדיט במשחק בירושלים. המשמעות טימותי אוואני הבלם ימשיך על הספסל. חמודי כנעאן שחוזר מפציעה עשוי לקבל דקות, במהלך המשחק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך