כיכר הכדורסל ע״ש יאשה אליאשוילי ז״ל

היום, שני, נחכה הכיכר, בצומת הרחובות כוכב הדרום פינת שבט בנימין, תנציח את זכרו של הנער המוכשר בן ה-16 שיותר מכל חלם, אהב והקדיש את שנותיו לכדורסל.

יאשה בן ה-16 היה תלמיד מקיף ט ושחקן נוער של מכבי אשדוד בכדורסל, ב-1.1.21 יום שישי , יאשה חזר מאימון ובילוי חברתי, ערך סעודת שבת עם המשפחה וביקש שיקראו לו בברכת המזון. יאשה הגיע לחדרו שוחח עם חברו וכעבור כמה דקות, האם נכנסה לקרוא לו ומצאה אותו ללא רוח חיים.

הכיכר, על שמו של יאשה, הממוקמת ברובע י״ב, בצומת הרחובות כוכב הדרום פינת שבט בנימין, תנציח את זכרו של הנער המוכשר שיותר מכל חלם, אהב והקדיש את שנותיו לכדורסל.

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי: "יאשה אליאשוילי, היה נער שכל מי שהכיר צפה לו עתיד גדול. כדורסלן מצטיין במכבי אשדוד, תלמיד אהוב ומוכשר במקיף ט׳ שדיבר חמש שפות, נער כריזמטי, צנוע ומלא שמחת חיים. לפני שנתיים, כשהוא רק בן 16 נדם ליבו בעת שישן, והותיר את משפחתו, חבריו וכל מכריו המומים וכואבים. היום חנכנו את הכיכר ובמרכזה אלמנט פיסולי בדמות 3 כדורסלנים צבעוניים בפעולה, במעמד הרב הראשי ליהדות גיאורגיה הרב יעקב גגולאשוילי, הוריו ובני משפחתו וחבריו של יאשה".

.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך