כמיליון ושלוש מאות אלף שקלים פיצוי לשליח שאמבולנס התנגש בו

בית משפט השלום באשדוד פסק בתחילת חודש דצמבר, כי שליח על אופנוע בן 26 שנפגע בתאונת דרכים לאחר שהתנגש חזיתית באמבולנס, יקבל בפיצוי של כמיליון ו-300 אלף שקלים
עו"ד דותן לינדנברג צילום שירן ולק

מהתביעה נגד הפול – התאגיד המנהל המאגר לביטוחי רכב חובה בע"מ שהגיש באמצעות עו"ד דותן לינדנברג, עולה כי בחודש יולי 2018 אמבולנס נסע נגד כיוון התנועה    והתנגש חזיתית באופנועו של השליח. כתוצאה מההתנגשות, השליח שהשתחרר חודשיים לפני כן משירות צבאי מלא, איבד את הכרתו ופונה באמבולנס לבית החולים.

בחדר המיון  אובחן כי שבר את שתי זרועותיו ואת שתי כפות ידיו. הצעיר עבר בביה"ח ניתוחים לקיבוע השברים בסמוך  לתאונה וכעבור שנתיים עבר ניתוח נוסף,  במסגרתו הוצאו פלטה וברגים שהוחדרו בניתוח קודם לכף ידו הימנית.

התאונה הוכרה כתאונת עבודה והמוסד לביטוח לאומי קבע כי הוא סובל מנכות לצמיתות בגין הפרעת התסגלות, שבר בעצמות כף היד ובאמה.

בא כוחו  טען בבית המשפט, כי נכותו אינה מאפשרת לו לחזור למעגל העבודה במקצוע חשמלאות רכב באותו רכש במסגרת שירותו הצבאי וכי הוא מתקשה להתמיד במקומות עבודה.

חברת הביטוח טענה מצידה שאין מדובר בנכות משמעתית, כיוון ששנתיים לאחר אותה תאונה, הצעיר נפצע בקרסול במהלך טיול והוסיפה,  כי  מצבו התעסוקתי מושפע דווקא מתוצאות התאונה השנייה.

השופטת עדי איזדורפר דחתה את טענות חברת הפול וקבע כי ישולם לו סהכ 1,237,713 ש"ח מתוכם ביטוח לאומי 516,428 ש"ח ואת היתרה (בתוספת הוצאות ושכ"ט עו"ד) 831,706 ש"ח תשלם המבטחת בעבור הפסדי שכר, פנסיה ותנאים סוציאליים, נסיעות, הוצאות רפאויות, עזרת צד ג', וכאב וסבל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך