להכניס 3 מיליון בשנה? כך עורכי הדין מצליחים במשימה

עורכי דין יכולים להגדיל את ההכנסה שלהם? מנכ"ל מועדון המיליון לעורכי דין עוזר לבעלי המקצוע בתחום להצליח להעלות את הסכומים אותם הם גורפים.

מקים מועדון המיליון לעורכי דין, משה פלא יום טוב, מוביל עורכי דין משכר של 30 אלף שקל בחודש להגיע ל-3 מיליון שקל בשנה. כדי להכנס לקורסים שלו יש כבר היום רשימת המתנה ארוכה, כאשר המעוניינים נדרשים לעבור אתגר פיזי ומנטלי מפרך, שמטרתו לבחון את היכולת שלהם להתמודד עם אתגרים. מבין אלה שמצליחים לסיים את האתגר, נבחרים הטובים ביותר להכנס לקורס שעלותו עשרות אלפי שקלים.
משה פלא יום טוב בעל רזומה עשיר וידע רב בתחום שהביא אותו לאחד המנטורים הגדולים בארץ התחיל כעורך דין משנת 2009 ובעלים של משרד עורכי דין בתחום הנדל"ן וכן בעלים של חברה בתחום מימון נדל"ן וגיוס אשראי לעסקים ובנוסף יזם נדל"ן בארה"ב ואירופה. מאמן מטעם בית הספר לקואצ'ינג האקסטרה מייל ובמקביל להקמת וניהול העסקים האישיים שלי, מאמן אנשי עסקים משנת 2014, עם התמחות באנשי עסקים עם מחזור בין מיליון ל 5 מיליון.

ו…בוגר תחרות האיירון מן היוקרתית. משה פלא מספר: "תמיד התעניינתי במה מניע אנשים לפעולה ומה עוצר אותם מלפעול. מה המנגנון הפנימי שלהם. כשהעסקים שלי הצליחו, חברים ומכרים התחילו להגיע ולבקש שאייעץ להם, ככל שהם יצרו הצלחות עסקיות , התחילו להגיע אליי עוד ועוד מעוניינים".

ב-2020 קיבל החלטה להיות מאמן עסקי ובכך להשקיע את כל מרצו ולעזור לאנשים לשנות את חייהם. עם ניסיון עסקי עשיר ומגוון שצבר, הוא חיפש את הדרך להוביל אנשי עסקים לעסק של מיליון שקל בשנה בזמן קצר.
כך הוא נחשף לרן סיבוני, הבעלים של 'מועדון המיליון' שטען שאפשר לעשות עסק שמגלגל מיליון שקל בשנה. הוא נכנס לאתגר של 'מועדון המיליון' התאהב ונכנס כשותף לאימפריה, משה פלא החליט לפנות לקהל ולתחום של עורכי הדין כדי להביא אותם להצלחה בתחום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך