ניצחון להפועל אשדוד כדוריד על מכבי תל אביב

הפועל ״אלובין״ אשדוד עושה צעד משמעותי לקראת העפלה נוספת לגמר גביע איגוד השופטים כאשר היא מנצחת בפעם הראשונה בהיסטוריה הקצרה שלה את קבוצת מכבי ״קסטרו״ תל אביב 23-21 במשחק מורט עצבים.

המשחק התחיל חזק מאוד כאשר שתי הקבוצות מפגינות הגנה קשוחה והדבר התבטא בשערים. יכולת נהדרת של שני השוערים משני הצדדים מנעו שערים קלים והתוצאה במחצית עמדה על שיוויון מוחלט בין שתי הקבוצות 11-11. הצהובים מת״א הראו כמה הם איכותיים בהתקפה כאשר עומר דבדה והזר המצוין בוסקוביץ בולטים עם שערים מהירים בפתיחת המחצית השנייה. אך האשדודים הוכיחו פעם נוספת איזו קבוצה עם אופי ומשמעת וריצה של 3-0 הפכו את התוצאה 5 דקות לסיום 20-17.

מכבי לא וויתרה ועם עצירות מטורפות של שוערה החדש מקו ששת המטרים הביאו לשיווין 20 שלוש דקות לסיום. כאן נכנסו השחקנים המנוסים של אשדוד לפעולה , יותם טל , טיאומיר דודר , עמרי קושמרו , ישראל ביטרמן , אלעד טלקר ואלכס בוסיץ שלא נתנו למשחק לברוח ושמרו על יתרון של שני שערים עד לסיום ולניצחון המיוחל 23-21. יש לציין את הקהל הנהדר של אשדוד שפעם נוספת מילא את האולם עד 0 מקום ודחף את הקבוצה לניצחון.

מבקיעים בולטים:
יותם טל ואלכסנדר בוסיץ עם 5 שערים כ״א, ישראל ביטרמן , אלעד טלקר רועי ביטון עם 3 שערים , דדי פרץ ועמרי קושמרו עם 2 שערים.
בלטו בשורות מכבי:
בוסקוביץ ועומר דבדה עם 6 שערים כ״א.

אשדוד מעפילה לחצי הגמר ותפגוש את מכבי ראשל״צ החזקה למשחק סופר מעניין ומותח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך