האיש שבמראה

לא מאמין לאף אחד. מה לעשות, אלה החיים. כמה אני לא מאמין? עד כדי שאני מתסכל במראה ולא מאמין לאיש שאני רואה בה...
חכם סידי.

היא נשבעה בכל הקדושים. נשבעה בכל קשרי המשפחה שלה. נשבעה בהצלחה שלה בעבר בהווה ובעתיד. נשבעה בכל אל המוכר לתרבות הקונבנציונלית, וגם הזכירה כמה מתרבויות שאולי טרם התגלו או עברו מהעולם. הכל בכדי שאאמין לה.

לא האמנתי.

לא מאמין לכל התירוצים שיש לאנשים, נשים וגברים כאחד בכדי שהצד השני יאמין להם, בעיקר כשהם בזוגיות, וכך על הדרך לשכנע את ההוא או ההיא שאיתם, שהם בעצם ישרים כמו הירידות המעוקלות בדרך מסדום לאילת. הבנתם? בואו נמשיך ישר. בעצם לא כזה ישר.

כן גבירותיי וגבירותיי…היום מרוב אופציות אין אופציה. היום האמינות והיושרה הפכו להיות מטבע עובר לסוחר, ולעוד סוחר …ולעוד סוחר. היום כשאתם מתחילים בזוגיות אתם באותה נשימה סופרים את קיצה לאחור. ברור לך שבזמן זה או אחר, זו שאיתך, תהיה במקום אחר. מצטער שאני כזה רע. אבל זה לא עשה לי טוב עד היום.

פעם מישהי ניסתה לספר לי סיפור אמיתי שהיא המציאה, מדוע לא ענתה לי לשיחה, ועל זה שהייתה "עייפה"  (בסדרררר) ונרדמה מוקדם. היה לי ברור שהיא לא נרדמה ובטח לא מוקדם. הסברתי לה ששמי המקורי הוא משה סידי (אפשר גם חכם סידי) ולא משה פראייר, ולכן עדיף שתנסה למכור את הסיפור לבא בתור מחר, כי אצלי היא כבר הסיפור של אתמול. הסברתי לה שכשאני מביט במראה אני לא מאמין למי שאני רואה שם. עד כדי כך, ולכן חבל לנסות את התרגיל הזה עליי. היא אמרה שאני הגזמתי ומבחינתה היא לא תתקשר יותר, ואני לשם "ההזדהות" עם האיום שלה, נתתי לה לדבר עם הקו של בזק….(כאילו ניתקתי…עכשיו הרסתי פאנצ' כי הסברתי אותו. לא נורא. הכל למענכם).

אני יודע שאני אולי מגזים וקיצוני. אני יודע שאני מגזים. יודעים מה, אני יודע שאני קיצוני. אבל אחרי ההלקאה העצמית, אגיד רק שהכל פשוט הרבה יותר. כשאתם מתקשרים היא רואה, אז כנראה היא לא רוצה לענות. כשאתם מציעים להיפגש והיא התחמקה, אז זה לא בגלל שהיא לא יכולה (לא יכולה, תציע סמן חלופי) אלא כי כבר תכננה לעצמה משהו. וכשאתם שואלים אם היא מדברת עם אחרים, היא לא מדברת על זה…אבל יכול להיות שעם אחרים (מוזמנות להפוך את זה לגברים, בכדי שלא אסתבך פה עם ארגוני נשים. פשוט אין ארגון לגברים רק אומר…).היא דווקא מדברת דיבורים ולא על הדברות… כבר כתבתי כאן בעבר, כשמישהי רוצה, זה יקרה. הכל פשוט. כמו שני בני אדם יחד. כשהיא לא רוצה זה שנינו ביחד, אבל כל אחד לחוד. מצטער אם חלק מכם בגללי אוכל סרטים, אבל עדיף להיות הבמאי של הסרט שלכם לבד, מאשר סרט לא מוצלח יחד.

רגע רגע מה עם סוף טוב? הלו אל תשאיר את הקוראים עם סוף פסימי. טוב אנסה . הנה זה בא  – אכן קשה לחיות ככה? ברור. קשה לא להאמין באנשים, עוד יותר ברור. אבל לפחות כשיגיעו אלה שלא ישקרו אתכם, אתם מיד תדעו לזהות אותם, כי אחרי כל כך הרבה כאלה שלא דייקו (הנה הייתי עדין, לא אמרתי שיקרו) באמירת האמת כלפיכם, אתם כבר מזהים אחד כזה ממרחק…ובאמת מאחד או אחת כזו עדיף לשמור מרחק…

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך