"כבדו את ההורים שלכם, הם לא יהיו איתנו לנצח" – הפוסט המרגש של חן עשור שסחף את הרשת

חן עשור עם סרטון מרגש ונוגע ללב שסחף אחריו את הרשת ועם מסר קטן: "כבדו את ההורים שלכם" ⦿ "עשיתי את זה בשבילי ובעיקר בשביל ההורים שלי. הם הדבר הכי חשוב לי בחיים".

מי שגלש ברשתות החברתיות בסופ"ש האחרון לבטח נתקל בסרטון המרגש שהעלתה העיתונאית ואשת התקשורת חן עשור – בסרטון שהעלתה לכבוד יום הולדתה היא סיפרה על אירוע בריאותי שקרה לאביה בעבר, ועל הקשר שמורכב שלה עם עם אמה וכל זה בזמן שהיא נרגשת ודומעת. המסר של הסרטון בסופו של דבר היה: "כבדו את ההורים שלכם, הם לא יהיו איתנו לנצח". מסתבר שהמסר עבר, והסרטון הגיע בכל הרשתות למאות אלפי צפיות, שיתופים ומאות תגובות שהסרטון האמיץ והחשוף נגע בליבם.

חן, חתיכת אומץ לפרסם סרטון כזה
"נכון, הוא הגיע ממש מהנשמה שלי, אחרי שקיבלתי הודעה מרגשת מאמ שלי החלטתי לפרסם את הסרטון הזה. אני בד"כ לא נחשפת ברמה האישית בצורה כזאת. אבל היה לי חשוב להעביר את המסר של כיבוד הורים ועשיתי את זה".

איך היו התגובות לסרטון?
"וואו. לא חשבתי שזה יתפשט בצורה כזאת ברשתות ויהפוך לכזה ויראלי. קיבלתי מאות תגובות מאנשים שאמרו לי שנגעתי בליבם וזה עשה להם משהו. היו גם כאלה שהחליטו לשים את המחלוקות שלהם עם ההורים בצד ופשוט לדבר איתם. זה מאוד מרגש לדעת שהצלחתי להשפיע אפילו על אדם אחד שיתקן את היחסים שלו עם ההורים שלו".

ואיך ההורים הגיבו לסרטון?
"זה ריגש אותם ברמות. עשיתי את זה בשבילי ובעיקר בשבילם. הם הדבר הכי חשוב לי בחיים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך