מאמן עירוני אשדוד, יוסי חכים, הוכה על ידי אביו של שחקן.

האירוע החמור התרחש בשישי לאחר המשחק מול מרמורק. אביו של השחקן של נכלל בסגל היכה את חכים עם חבריו, כך על פי דו"ח מנהל האירוע .
יוסי חכים. במשחק בשישי.

אירוע קשה וחמור אירע ביום שישי, מאמן עירוני אשדוד, יוסי חכים הוכה על ידיד אביו של אחד משחקני הקבוצה, שלא שיחק (שם האב שמור במערכת – מ.ס).

על פי דו"ח מנהל האירוע, אהרון פריד, שהגיע  לידי "אשדוד אונליין", חכים יצא מהאצטדיון ואביו של השחקן ניגש לשאול את חכים "מדוע הבן שלא לא משחק, ואם הוא לא משחק, שיעבור ליציע". חכים ענה לאב כי "הבן לא מספיק טוב" והאב הכועס, כך על פי הדו"ח של פריד, החל להכות בו כשעוד 3 חברים של האב מצטרפים להכות את חכים.

פריד וכמה מאוהדי עירוני שנותרו בסיום ניסו להפריד, אבל ללא הועיל. פריד התקשר למשטרה, אבל השלושה כבר נעלמו מן המקום. בשלב מאוחר יותר, מתאר פריד כי האב עצר את רכבו של חכים ושוב התפתחו עימותים, אולם אז חבריו של האב הרחיקו אותו מהמקום. כשהמשטרה הגיעה הם כבר לא היו במקום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך