נעם אמסלם הצטרפה למכבי אשדוד בכדורעף

נעם (בת 20, 178 ס"מ) החלה את קריירת הבוגרות שלה באקדמיה של ווינגייט. ליאור לוק, מאמן הקבוצה: "נעם שחקנית מוכשרת עם המון פוטנציאל ואני משוכנע שתרומתה לקבוצה תהיה מכרעת".
חיזוק נוסף לקבוצת הנשים: נעם אמסלם מצטרפת הכדורעף של מכבי אשדוד
נעם (בת 20, 178 ס"מ) החלה את קריירת הבוגרות שלה באקדמיה של ווינגייט בכיתה י"ב ולאחר מכן שיחקה שנתיים בק.ק. תל אביב. נעם היא שחקנית אנרגטית, מוכשרת ונחושה, תכונות שישתלבו נהדר בסגל המתגבש של מאמן הקבוצה ליאור לוק.
נעם שיתפה בתחושות לגבי ההצטרפות: "מאוד שמחה להצטרף למכבי אשדוד ומקווה לתרום את חלקי לקבוצה, להתפתח כשחקנית אישית וקבוצתית, ללמוד ולהשתפר. אין לי ספק שאשדוד זה המקום לעשות זאת".
ליאור לוק, מאמן הקבוצה: נעם מצטרפת אלינו לעמדת המוסרת השנייה בקבוצה. נעם שחקנית מוכשרת עם המון פוטנציאל ואני משוכנע שתרומתה לקבוצה תהיה מכרעת. תפקיד המוסרת השניה הוא אחד התפקידים הקריטיים בקבוצה ואני שמח ששחקנית ברמתה של נעם תאייש אותו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך