בעקבות הפרסום בעיתון 'המגזין' אשדוד

סימון אלון, האפסנאי הוותיק של מכבי אשדוד מצא עבודה לאחר ירידת הקבוצה לארצית

סיפורו של אלון, שהוא ורעייתו חרשים ולהם שני ילדים קטנים, פורסם בעיתון ה'מגזין' אשדוד'. הוא סיפר כי הוא מחפש קבוצה לאחר שמכבי אשדוד בכדורסל ירדה לארצית. בקבוצת הכדורעף נשים וגברים של מכבי אשדוד החליטו להעסיקו.
סימון אלון.

סוף טוב לסיפור.

סימון אלון משמש כאפסנאי במכבי אשדוד כדורסל כבר 30 שנה. לאחרונה ירדה הקבוצה לארצית, והוא נשאר כרגע ללא פרנסה. הכתבה על סיפרו של אלון, שהוא ורעייתו חרשים ולהם שני ילידם קטנים, שומעים, פורסם בעיתון ה'מגזין' אשדוד.

הכתבה בעיתון ה'מגזין' אשדוד.

בעקבות הפרסום יצר רונן הראל, סמנכ"ל עמותת ספורטאי מכבי אשדוד וגם יו"ר קבוצת הכדורעף נשים וגברים של אשדוד, קשר עם אלון, והציע לו לעבוד בתפקיד האפסנאי אצלו בקבוצות הבוגרים והבוגרות. אלון אמור להתחיל מה-1 בספטמבר.

הראל: "קראנו את הכתבה על סימון. קבוצות הבוגרים והבוגרות בליגת העל בכדורעף, עברו השנה לשחק במקיף ז'. מאחר וסיימון מכיר את המתקן , הוא ימשיך לעבוד דרכינו. נשמור לו על כל הזכויות שלו".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך