ג'ורדן סבן קיבל אזרחות וצורף למ.ס אשדוד

שחקנה היהודי צרפתי של אשדוד קיבל ביום שני את תעודת הזהות שלו באופן רשמי. ג'ורדן הנרגש: "אני מאושר להיות אזרח מדינת ישראל".
סבן.

עכשיו זה רשמי, ג'ורדן סבן, שחקנה הצרפתי של מ.ס אשדוד, הוא אזרח ישראלי והצטרף באופן רשמי לסגל.

סבן, שמגיע מהעיר טולוז שבצרפת, מתאמן בקבוצה זמן רב, והוחלט לצרפו. אבל כל עוד לא היה על תקן עולה ואזרח, אי אפשר היה לעשות זאת שכן בקבוצה רשומים כבר 6 זרים ואי אפשר לרשום שביעי. אתמול, שני הוא קיבל את תעודת הזהות של, ויירשם בקבוצה.

השחקן עצמו היה נרגש מאוד מהמעמד ואמר: "אני שמח ונגרש מזה שקבילתי את האזרחות באופן רשמי. אני נרגש לא פחות מזה שאני אזרח מדינת ישראל".

הצרפתי בן ה-25, גדל באקדמיה של טולוז, בה החל את קריירת הבוגרים שלו. לאחר מכן שיחק באל אג'ידו וגרנאדה הספרדיות ובעונה החולפת בקופס הפינית, עמה השתתף במוקדמות הקונפרנס ליג. סבן: "אני מאוד שמח ונרגש להיות כאן באשדוד. אני רוצה להודות לצוות ולהנהלה על האמון בי, ולשחקנים על קבלת הפנים החמה שגרמה לי להרגיש שאני אחד מהם כבר מהרגע הראשון. יש כאן קבוצה טובה ואין לי ספק שאנחנו נעשה עונה מוצלחת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך