מ.ס אשדוד סיימה בתיקו. צבטקביץ' שוב מחוזר

מ.ס אשדוד ערכה את משחק האימון האחרון במחנה מול סלובצקו מצ'כיה וסיימה בתיקו 1:1. בן שמעון: "יש לנו העונה קבוצה טובה". מכבי חיפה ומכבי ת"א בעקבות הבלם צבטקובץ'.

מ.ס אשדוד ערכה בשישי משחק אימון אחרון במחנה וסיימה בתיקו 1:1 מול סלובצקו מהליגה הבכירה בצ'כיה.

אבנעזר ממאטו כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-28, לאחר בישול של לוקאס סלינאס. בדקה ה-55 סלובצקו כבשה את השער שקבע את תוצאת הסיום, 1-1.

ההרכב הפותח: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, ננאד סבטקוביץ', גיל כהן, דויד קופרמן, נאור סבג, מרטין נדזי, לוקאס סלינאס, חמודי כנעאן, עוז בילו ואבנעזר ממאטו.

צ'בטקוביץ'. (צילום: טל אקוקה)

רן בן שמעון בסיום המשחק: "פגשנו כאן יריבה שהיא קבוצת צמרת בצ'כיה, והיא שווה בלחץ, בפיזיות ובמהירות לקבוצות צמרת בליגת העל, אז היה כאן מבחן יוצא מן הכלל להשתחררות מלחץ במהלך המשחק. לשמור על קצב גבוה במשחק האחרון במחנה זה אומר הרבה עלינו: יש לנו העונה קבוצה טובה".

במכבי ת"א ומכבי חיפה שוב עלה שמו של הבלם ננאד צבטקוביץ'. פרסומים בעניין היו בארץ, אבל גם במחנה היו לא מעט שמועות כי חיפה היא הרצינית יותר ועשויה להעביר הצעה כבר בקרוב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך